2a54z6e45r6r schreef:
Buckskin slipped tobiano
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Irene18 schreef:Ja echtDit is zo'n leuk topic om doorheen te bladeren![]()
en je leert er zo nu en dan ook nog weer wat van.
Pluizebolpum schreef:Irene18 schreef:Ja echtDit is zo'n leuk topic om doorheen te bladeren![]()
en je leert er zo nu en dan ook nog weer wat van., naast de prachtige paardenplaatjes vind ik de extra info ook enorm interessant.
Maar nou vraag ik me toch af, als je een valk hebt met een wintervacht waar onder het lichtgeel appelig donkerbruin in zit wat in de zomer verdwijnt en met witte haren in de manen en staart, is dat nu dan een sooty, een rabicano of gewoon een valk met een extra gevoerde winterjas?
JoSav schreef:Mooi hoor, al die verschillende kleurschakeringen, ook door de seizoenen heen. Blijf dat erg leuk vinden om te zien. Mijn valkje is nu ook bijna uit de wintervacht. Kan geen witte haartjes meer zien, ze zitten overal.![]()
Wat dachten jullie van een valkkleurige appaloosa Akhal-Teke kruising? Zijn kleurtje is net alsof er iemand met een zwarte en een oranje verfkwast heeft geschud na te hebben gemorst met de witte verf.Zal een blanket zijn? Ik kwam hem tegen op mijn FB account (hij staat in Slowakije te koop voor de liefhebber).
Matheno schreef:drenthie schreef:Faline: ik ben ook benieuwd welk hoofdstel dat is.
Volgens mij is dat een hoofdstel van Hypostore met een andere frontriem erop.
JoSav schreef:Oké, blanket met spots it is.
Je woont niet extreem ver van waar mijn paard staat dus als je je handen eens wat minder vol hebt en wat verder zuidelijk in het Friese land bent ben je in elk geval welkom eens te komen kijken of het karakter je ook aanstaat.![]()
Voor de liefhebbers, een perlino AT.