Ik vind een dergelijke stand geen uitzondering bij Gelderse paarden (zeker niet na het bekijken van een aantal exterieurindexen van ggk hengsten), en bij het herkennen van rassen neem ik ook dit kenmerk in rekening.
Ontopic:
Blz 24:
nicole_hetty: Tuigerbloed lijkt mij zeker niet onwaarschijnlijk. Paardje heeft veel knieactie, veel wit op het hoofd en inderdaad lange, slanke oren. Toch heeft het koppie door het grote oog best wel een pony trekje. Wel zie ik een hellend kruis (wat de tuiger dus weer tegengaat). Iets doet me denken toch aan een welsh type, mede vanwege dat ranke. Leuk dier!
lotte_horses: Lastige foto's! Van voren en/of wintervacht zijn moeilijk te beoordelen. Heb je een foto in zomervacht van de zijkant? Ik kan nu heel moeilijk lijnen in het lichaam zien.

CupCakes_: Leuk paard! Valt bij mij een beetje in de categorie 'standaard warmbloedpaard'. Kan wel KWPN rijpaard zeggen, maar dat is natuurlijk ook een mix tussen Duitse warmbloeden. Kan je niks concreets geven helaas.

109572: Eerste waar ik aan moest denken n.a.v. stokmaat, kleur en belijning is connemara. Ik vind hem daar alleen erg smalletjes voor, hoewel dit natuurlijk ook kan komen door een tekort aan bespiering. Vind hem namelijk wel een pony-uitstraling hebben.
lschaap11: Dit paard lijkt erg veel op veel manegepaarden die ik heb gezien. Ieder van deze waren opgenomen in het KWPN stamboek. De naam van dit paard begint met een J, kans is dus groot dat het bouwjaar 1991 is, wat dit paard zo'n 21 maakt. Kan denk ik wel kloppen, niet?

mnka: dat op de neus lijkt eerder een verbranding of iets aan de huid dan een aftekening. Ik zie geen appaloosa kenmerken. Een mensenoog kan ook voorkomen bij paarden met grote aftekeningen op het hoofd. Bij tuigers en welsh pony's zie je dit ook regelmatig.

Blz 25:
hinke_1985: Ik zie eigenlijk alle raskenmerken van een tinker. Zou best een niet 100% volle kunnen zijn, maar ik denk dat het heel lastig wordt om dat te kunnen bevestigen.
Jackytje: Eigenlijk idem als bovenstaand. Ik zie een shetlander, zowel in koppie als in bouw. Enige wat me opvalt is dat de ogen vrij groot lijken te zijn.