Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Van schreef:ze zijn ook gewoon leuk
conditie hoeft een 3 jarige wat mij betreft ook niet te hebben. Wolf staat met dit weer ook te zweten na een stapritje van een half uur, dus we doen het lekker rustig aan en na een ritje een plens water er over heen. conditie training gaan we volgend jaar pas mee bezig.
hier worden ze ondertussen gek van de dazen, of nou ja "ze" Wolf en de shet redden zich er prima mee maar dat paard van mijn zus word compleet panish, die heb ik de vliegendeken gister maar weer op gedaan maar hij blijft heen en weer van de stal naar de wei rennen.
Van schreef:denk niet dat het met een dikkere huid te maken heeft, als er eentje een dikke huid heeft is het die koudbloed van mijn zus wel.
dat paard is gewoon erg paniekerig, over het algemeen is hij zo mak als een lammetje maar als hij iets niet prettig vind, nou berg je dan maar
het zit gewoon tussen zijn oren
bouncelover schreef:pinkelotje16 schreef:ja ik heb hem zelfs met de fles groot gebracht
als je op mijn ptofie kijkt heb ik ook een foto waar hij een week oud is
Aaah ik heb je fotos gezien!! Echt superlief!! Leuk beestje! Ik zal straks even fotos sturen.
pinkelotje16 schreef:bouncelover schreef:Ik heb fotos van de konik op mijn profiel gezet. Kijk maar even op mijn profiel voor hem
wat een leuke konik is dat met die witten stippeltjes op de neus
bouncelover schreef:pinkelotje16 schreef:oep verkeert gekeken maar ik wist wel dat allen 2 de fotos de zelfde konik was
Okee haha. Jij hebt ook een leuke konik!!
Van schreef:wat leuk nog een konik
mond opensperren is een rijtechnish probleem(of hij is gewoon nog niet gewend aan druk van het bit) als je er een sperriem aanhangt verbloem je alleen het probleem, het lost het niet op.
Ik rij Wolf nog steeds met een touwhalster
bouncelover schreef:]
Hey ghashira,
Leuk dat je ook een konik hebt. Ja wij hadden in het begin ook problemen met Wotan. Hij probeerde je heel erg uit en hij had een heel wild karakter. Hij is nu veel liever en kan zelfs een klein kindje met hem lopen, terwijl hij eerst als je hem wilde pakken rende hij weg bokkend en stijgerend. Hij heeft ook een tijdje heel erg gebokt als je in gallop wilde en hij bleef maar bokken. En hij bleef maar stijgeren. Maar nu is die heel lief tijdens het rijden. Het was niet makkelijk maar nu heeft er ook een beginner een keer opgereden. Dus het ging eerst moeilijk, maar nu gaat het heel goed. Het is een hartstikke lief beest! En inderdaad je ziet volgens mij niet zoveel mensen met konikpaarden. Ik heb niet de hele topic gelezen dus wou ff weten of jij ook foto's hebt van Juul? En is Juul ook een ruin? Wij hebben trouwens wel een dubbelgebrokenbit voor Wotan. En wij wonen in gelderland. En jij?