Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marillion schreef:Collina Z: Ik ken het paard goed, zie hij bijna ieder dag lopen en ken haar al van de eerte dag dat ze op stal, was niet zn succes
Maar inmiddels uitgegroeid tot een waanzinnig paard met super fijne bewegingen.
Voor haar 3 jaar doet ze het super en zit ze al lekker in de spieren
Geloof me, het is echt een goed paard.
Veel mensen vinden 3 jaar te jong, maar als je zou zeggen ze is 7 geloof je het ook, ze doet het echt met plezier.
Ik denk dat ze toch al wel richting de 15.000 euro gaat.
Zeker als ze eind dit jaar gestart word, zal het zeker stijgen
yousra schreef:marillion schreef:Collina Z: Ik ken het paard goed, zie hij bijna ieder dag lopen en ken haar al van de eerte dag dat ze op stal, was niet zn succes
Maar inmiddels uitgegroeid tot een waanzinnig paard met super fijne bewegingen.
Voor haar 3 jaar doet ze het super en zit ze al lekker in de spieren
Geloof me, het is echt een goed paard.
Veel mensen vinden 3 jaar te jong, maar als je zou zeggen ze is 7 geloof je het ook, ze doet het echt met plezier.
Ik denk dat ze toch al wel richting de 15.000 euro gaat.
Zeker als ze eind dit jaar gestart word, zal het zeker stijgen
Vind ik ook, ik had haar ook getaxeerd op 15.000.
Ik schrok sowieso wel van de taxaties hier, er wordt meer naar de leeftijd gekeken ipv naar de kwaliteiten.
_Marinke_ schreef:Baisc_, het is wel zo vriendelijk om niet alleen de bovenste 2 paarden van de laatste pagina te gaan taxeren, maar ook die 2 van Dodyg en mijn Disco mee te pakken, wel zo vriendelijk niet?
Valiant; 8.000 hele leuke afstamming moet ik zeggen!
Bardolino; vind het lastig {en ook wat onduidelijk} maar denk toch wel zo'n 5.000
Basic_ schreef:Dat heb ik meer vanwege zijn leeftijd gedaan en de onduidelijkheid over training. Hij is Z2geweest, maar train je hem nu weer op Z niveau? Is hij op B niveau.. dat is me een beetje onduidelijk, vandaar
Zou je die van mij ook willen taxeren?