Ik ga morgen met een zadel naar de passer. en daar eventueel nog zadels passen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dit is mn favoriet van gister, zo lekker relaxed we beide zijn. Lang geleden voor mij

Geen idee wat voor maat boom het is. Zit lekker en ligt ook goed, maar hij heeft vrij weinig wrong dus je moet wel van nature goed kunnen zitten zeg maar omdat je er niet veel stevigheid aan hebt
Overigens is het ook een paarden zadel.
*
Change3x schreef:Omdat het niet gewond of vermagerd was..
Daar reageerde ik zelf een beetje chagrijnig op. Maar goed misschien is het hier wel beter af dan in een asiel.
_classic schreef:Nu ben ik geen wedstrijdruiter, maar af en toe eens uit wedstrijd rijden lijkt me wel leuk.
Ik vroeg me af of er ook mensen zijn die met hun connemara tussen de paarden springen? Kunnen ze wel wat meekomen of is dat echt geen enkel probleem?
Maar dat is gewoon echt zo'n extreme uitzondering op de regel, meisje rijdt zelf heel goed en in hoge klasses (ZZ, internationaal enzo) en die pony was ook kneitergoed. Normaal gesproken zou ik ook zeggen van nee, liever niet springen tussen de paarden! Meestal ga je dat namelijk niet redden met je pony. Onmogelijk is het niet, maar handig ook niet