Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik hóór het Ineke haast zeggen.. "braaaaaaaaf"
) .....
)
)
) dus ik stel mezelf en m'n knol ook nog maar even voor:
Bij de vorige eigenaar is hij door zijn toenmalige bijrijder Z2 dressuur en L springen gereden (toch? weet het niet meer precies haha). Ik ben nog niet met hem gestart, maar pak wel de hogere oefeningen tijdens de trainingen mee en de bedoeling is om ergens begin volgend jaar samen te starten. Hij is 148 of zo en ontzettend aanhankelijk. Geen seconde spijt gehad van deze aankoop! 

was kapot gisteravond
Al hele mooie plaatjes van een knappe heks! Lloyd vond haar ook wel intre, maar vond Pars helemaal tha bomb
hij heeft goeie smaak die man van mij whahaha!
) zij vond hem nu wel klaar voor de volgende stap, dus meer doorvragen, strenger zijn, en gaan met die banaan. En dat valt nog niet mee hoor, hij ís heel werkwillig maar geeft het niet cadeau. Maar áls het dan lukt...
laden en lossen ging goed, ook thuis vloog hij er niet meteen af maar kon héél even wachten
Dus al met al trots!
leuke foto's zijn het geworden en wat zijn ze lekker aan het lopen! 

Toen ik op een stal in de buurt ging rijden wel weer met bit, tot dat Jack hier kwam. Die rijd ik voornamelijk wel met bit, zeker als we echt aan het trainen zijn maar zo nu en dan pak ik er een sidepull of een neckrope bij en de bedoeling is om dit uiteindelijk ook verder door te pakken. Hij snapt er niet altijd even veel van, maar hij doet zijn best en alles op zijn tijd