Heb vanmiddag echt een leuke middag gehad, heerlijk genoten van andermans (vrouws)pony's en natuurlijk van mijn eigen Jou-Jou. Hopelijk kan ik de volgende keer zelf weer mee doen met Punzel!
Het was wat bewolkt en ik stond te ver weg, dus zelf eigenlijk geen behoorlijke foto's kunnen maken ( ik hoop dus heel erg op foto's van een zekere man van )
Toch even 1 foto plaatsen ( kwaliteit bagger.... maar gewoon omdat er dan tóch alvast een plaatje staat hier):
SkyMarian
Geplaatst: 07-11-15 21:41
Hoop het ook punz.
Ach en anders een extra goede reden voor herhaling.
Sparky heeft vandaag wel een halstertouw kapot getrokken.. Stond haar te poetsen. Voetjes geven deed ze nog steeds niet fijn hele tijd schuppen. Op een gegeven moment stond er een groep kinderen bij druk te doen en ze begint te hangen in d'r touw trekt em kapot en loopt weg..
Vervolgens rustig buiten gaan staan en gaf zo voetjes. Denk dat ze toch niet echt tegen drukte kan om haar heen..
Heb ik al wel eens gezegd dat ik echt zooooooooooooooooo trots ben op mijn witte prutsemutsje. Laden ging supergoed vandaag. Ze heeft de spanning heel goed om kunnen zetten naar heel geconcentreerd en ijverig werken. Tis ook zo'n lekker popje.....
Ze deed het écht geweldig, jouw heksje. Ik zag/voelde dat toen je haar mee nam naar de bak dat er inderdaad best wat spanning was bij haar, maar daar wat even verder op in de les niet veel meer van te zien. Ze heeft echt supergeconcentreerd gewerkt, met toch hele stukken mooie nageeflijkheid!
( en jaaaa......het is een heerlijk popje!!)
Punz
Geplaatst: 07-11-15 23:05
Ze deed het écht geweldig, jouw heksje. Ik zag/voelde dat toen je haar mee nam naar de bak dat er inderdaad best wat spanning was bij haar, maar daar wat even verder op in de les niet veel meer van te zien. Ze heeft echt supergeconcentreerd gewerkt, met toch hele stukken mooie nageeflijkheid!
Dat was ook wel de clou van het verhaal. Prima dat ze zo tutututuuuuuuuuuuuuuuuut wil doen, maar nu even niet. Was wel fijn om de bevestiging te krijgen dat ik nu toch wel van haar mag verlangen dat ze gewoon oplet. De concentratie haalt ook gewoon de spanning weg bij haar.
Ze voelde heel erg fijn. Mooi huiswerk voor de komende periode. Kan ik weer verder mee. Arno heeft voor mij voornamelijk gefilmd, zodat ik de les terug kan kijken.
Ja, dat is zó fijn, als er gewoon stukken gefilmd zijn! Laat ik ook vaak doen. Gewoon met mobiel, maar dat je toch het eea weer terug kunt horen ( en dan ook kunt zien wat de instructrice ziet). Dat is echt heel erg fijn!
Jups. Vind het ook altijd prettig om zichtbaar te houden waar de pijnpuntjes liggen en of je na huiswerk maken ook verbetering ziet. Heeft voor mezelf ook wel het gevaar om het te ver te willen analyseren, maar bovenal is het gewoon heel erg prettig om bewegend beeld te hebben. Foto's zijn leuk om mee te pronken en video vooral om van te leren.
Punz
Geplaatst: 07-11-15 23:27
Citaat:
Foto's zijn leuk om mee te pronken en video vooral om van te leren.