Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amosje schreef:@ soOp : Tuurlijk is Thunder nog niet ingereden hij moet nog 2 jaar worden
is wel wat jong als ie nou al de zadel op zou hebben...
en is mishandeld, krijg je niet veel voor hoor.Citaat:hij heeft soms wat rare trekjes
Kion99 schreef:picasso: 2000en is mishandeld, krijg je niet veel voor hoor.Citaat:hij heeft soms wat rare trekjes
Citaat:even offtopic maar ...
Dit vind ik onzin , een paard wat mishandelt is hoeft niet altijd slecht te BLIJVEN !
Mijne was ook behoorlijk mager toen hij bij mij kwam.
En vond een zwiepend touw of zweep doodeng. ( klappen gehad verleden )
Nu ???
Gaat het hartstikke okey , kan mijn halstertouw gerust laten bungelen enz niets aan de hand.
kan als ik wil ( niet nodig ) nu ook met een kort zweepje rijden.
is weer aardig aan het bijkomen kwa conditie.
Als ik bijwijze van niets erover zou zeggen bij verkoop, niemand die wat zou merken.
VERTROUWEN , dat moeten de meeste gewoon weer krijgen.
daarom vind ik het een beetje voorbaring om te roepen dat een mishandelt paard minder opbrengt.
Voordat ik half bokt over me heen krijg , tuurlijk dit is niet bij alle paarden het geval.
Picassox schreef:€1800,- vind ik wel redelijk laag voor Picasso.
Kion99 schreef:Citaat:
Zeg ik dan dat hij niet goed is?
Maar hij is wel voor het leven getekent, hij heeft wel een trauma opgelopen.
En dus is het heel moeilijk weer vertrouwen te kweken.
Het is mooi dat jij nu heel veel weer met je paard kan, super toch.
Picassox schreef:Da's enorm risico. Maar het voelde van binnen zo goed bij mij.. M'n ouders hadden liever dat ik een sportpaard zocht. Maar ik was op slag verliefd. Ookal was het een gemeen paard in het begin..
Ik heb m'n ouders over de streep kunnen trekken, de dierenarts keurde hem.. Hij noemde zijn beenwerk een 10 met een griffel, maar hij zag er slecht uit, en de dierenarts betwijfelde of hij het ging halen tot het volgende dierenarts bezoek. 6 weken later gingen we weer naar de dierenarts, en hij stond met open mond te kijken.. Picasso had het gehaald, en hoe...
Ik ben echt super trots op 'm. En iedereen [in het Horses at Work-topic] geeft slecht commentaar, te mager, niet mooi, enz, enz. Maar ik weet beter.