@justerman rond de 9000 euro
@jarrah denk rond de 13000/16000 euro
val me niet aan als ik er compleet naast zit

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jarrah schreef:* Justarman: mooie prestaties, misschien komt het door de foto maar hij lijkt me op de draffoto overbouwd, fijn paard: 5500,-
vera23 schreef:bedankt voor de taxaties..hoop dat er nog meer komen
@justarman...het is idd niet een heel bijzondere prestatie l1 maar goed daar is ze ook nog 5 voorben nog niet zo heel lang bezig eerst lekker uitgroeien vind het al hard zat gaan
Marijkeeee schreef:Denk dat veel mensen zich ook verkijken op de prestatie.... maar ja als je gewoon weg taxateerd dan doe je dat van af de leeftijd, afstamming, prestatie, predicaten en zo. Maar in het echt kan het wel heel anders zijn
voor sommige B springpaarden van 8 jaar bieden ze wel 20.000 al het eentje is die apart springt, leuke afstamming heeft en waarvan ze denken die een goede toekomst heeft.
Zoals ook wat er op mijn paarden is getaxateerd, moet je echt niet denken dat wij ze verkopen voor die prijs, ze bieden dik het dubbele voor ze, alleen ja het zijn de laatste 2 uit onze fokmerrie die we graag willen houden.
ach deze topic is gewoon voor de leukigheid
_hannah_ schreef:Komtiee!
_Kiki_ : 9000, als het springen ook goed gaat (ook qua wedstrijdniveau) nog wat hoger.
Passiejj : 4500
Jolentinus: 7500
Justarman: 1200
Justarman schreef:Daar gaat hij écht nooitniet voor weg hoor
Kun je er ook uitleg bij geven..?!
_hannah_ schreef:Justarman schreef:Daar gaat hij écht nooitniet voor weg hoor
Kun je er ook uitleg bij geven..?!
Ja dat kan ik heeeel simpel uitleggen.. een 0 te weinig
Justarman schreef:whaha okaydat dacht ik al, maar om dat nou gelijk te roepen staat ook zo arrogant