Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mamauba schreef:[Mamauba, wil jij mij nog wat foto's mailen van Drumshambo??? Naar jacqueline4w@gmail.com
Die wordt wat mij betreft een serieuze kandidaat voor Kayleigh....
De foto's zijn onderweg
[/quote]
Cheveyo schreef:ik weet het wel: ZIPPO!! en Raven is tweede geworden
heb ook best veel foto's gemaakt. Moet ze alleen nog even uploaden.
Balen he, dat je batterij op was. Ik had je graag die van mij geleend als die gepast had.
, echt balen van die batterijen.......wel erg lief van je dat je hem had willen lenen aan me. Ben benieuwd naar jouw kiekjes
jacqie70 schreef:Mijn batterij was niet leeg, maar om de een of andere reden gaat mijn scherm soms ineens strepen geven die bewegen. Dan is er geen beeld meer te zien en de foto's worden ook zo...![]()
Bonte, jou kan ik me in ieder geval nog herinneren bij dinie. Ook stond Monique daarbij toch?
Cheveyo schreef:En daar stond ik tussenin Jacqie70 (tussen Monique en Mariel)
Jean schreef:Goedemorgen allemaal,
Leuk om zoveel van jullie gezien te hebben, het was een vermoeiende maar geweldige dag, ik zal even van Falcon uitleggen, hij is niet goedgekeurd [hij was te jong en puppieachtig] maar dat is voor het stamboek ik mag er wel eigen merries mee dekken en andere merries maar dan zonder dekbon, ier waren gisteren ook Amerikanen en die willen hem heel graag kopen, dus twijfel twijfel, zal later wat foto's plaatsen
Cheveyo schreef:ik weet het wel: ZIPPO!! en Raven is tweede geworden
heb ook best veel foto's gemaakt. Moet ze alleen nog even uploaden.
, maar Raven vond ik toen ook geweldig.
,
Cheveyo schreef:heb een deel op mijn website staan. 2 thumbnails komen bij een foto van mijn eigen paardje uit en 2 foto's (5e en 6e) van Chacotay deden het niet goed bij mij, maar dat los ik allemaal nog op.
Dit is slechts nog maar een deeltje van alles. De rest moet ik nog uploaden enzo, volgt dus later.
http://www.warriorgirl.net/keuringics19205.htm

Marjolein schreef:ik ben eigenlijk erg benieuwd over de meningen over de hengsten. dan niet alleen of je ze leuk of niet leuk vond maar vooral waarom.
Wanneer is eigenlijk de hengstenshow van het NST?

Bonte schreef:Een voorproefje. De rest komt later.