Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Rambogirl schreef:ik vind ook dat je bijv tinker, ijslanders en fjorden niet kan vergelijken met sportpaarden want dit zijn gewoon hele andere paarden kwa eigenlijk alles..
Rambogirl schreef:ja dat zeg ik ook dat het daardoor ook komt dat ik er niks van moet hebben. Als ik gratis een tinker aangeboden kreeg, en iemand anders betaald alles, dan zou ik hem afslaan. Ik heb gewoon helemaal niks met die beesten. Jij voelt je zo aangevallen als iemand zegt dat ze tinkers, ijslanders en fjorden geen leuke beesten vinden. Het is geen discussietopic. Je mag je mening geven. En koudbloeden zoals belgen vind ik juist weer geweldig omdat ze zo zachtaardig zijn.
Rambogirl schreef:Het meest voorkomende soort in de jezus zeg!!!
Rambogirl schreef:ja insert werkt nie echt meer op m'n computer. I zei: Het meest voorkomende soort in de wedstrijdsport. Jezus zeg! Laat mensen gewoon hun mening hebben. Het is geen topic om te discusieren maar om je mening te geven.
Rambogirl schreef:maar jullie vinden jezelf dus belangrijk genoeg om tinkers, ijslanders en fjorden de lucht in te prijzen. Ga je gang maar niemand vind dit interessant
Rambogirl schreef:en goed opgevoede Belg dan !!!!!![]()

Niet sloom!Neem de mijne maar een keer over, piep je wel aars
Presteert goed in de sport! (Goffert?! enz)

)
die vind ik gewoon stoer. Ik houd niet zo heel erg van die elegante paarden...
maar ze zijn niet stom hoor... maar niet mijn type
Rambogirl schreef:Ik vind dit wel interessant,dus praat niet voor een ander dan.maar jullie vinden jezelf dus belangrijk genoeg om tinkers, ijslanders en fjorden de lucht in te prijzen. Ga je gang maar niemand vind dit interessant