Nou dan zal indah niet te klein blijven
Fijn van de bij rijdster en hopen dat ze blijft! Nou gelukkig dat het is wat je hoopte met de pad (of hoe heet zo een ding ookal weer
)
Schrok je bij rijder zich niet helemaal lam...of jij natuurlijk als dat zomaar voor het eerste gebeurt!
Hier schrok ik vandaag ook , die smoky heeft me daar een dikke buik dat ik er gewoon van geschrokken ben. ze lijkt wel 10 maanden drachtig zo erg!
Ook heb ik de primeur dat ik Skylar voor het eerst een bit in had gedaan, hij gaf er dus niets om ook niet met wandelen. Echter was het te breed, en paste niet in zijn hoofdstel. Dus tja trots en teleurgesteld .
Maar toen had ik een helder idee, ik pas het smoky....nou dat is dus ongelooflijk die vond het zo prettig zitten dat ik er versteld van stond!
( die had uiteindelijk een oud bit van mijn haf).Zelfs het uit doen was niet zo een gehannis dat het bij het midden stuk (watertrens) blijft hangen.
Dus al met al zijn we nu alle 3 tevreden, smoky heeft dus een ander hoofdstel ....de macclem vind ze niets.Die past juist weer beter om het hoofd van skylar. En het nep billy alllen bit zit echt als gegoten bij smoky. dus ga ik nu maar opzoek naar een nepper voor skylar 1 of 1,5 cm smaller!