hij heeft 't uiterlijk toch van pappa (fries) ze denken veelal dat er kwpn in zit ipv draver. Vooral de mensen die hem in 't echt zien, zien er niks draver in. Karakter is van beide wat. Alleen doorzettings vermogen en springen heeft ie van mamma.
Ja ik vind alle 2 een beetje, zou denk ook wel kwpner denken. Dit denken mensen ook gauw bij Dunya En dan zeg je; Nee, draver.. dan kijken ze je heel raar aan XD
Dat is het leuke van een kruising....soms is het verwarrend wat er in zit, soms niet. Die van mij is overduidelijk....Haffaloosa!
Coby
Moderator Over Paarden
The one and only
Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-11 09:57
Dit is een fotoverzameltopic. Ervaringen/belevenissen met je paard bijv. met een kruising kun je plaatsen op andere delen op het forum.
Anouk_M
Geplaatst: 28-12-11 10:47
Vlinder met haar nieuwe halster!
maralyn
Geplaatst: 29-12-11 19:59
Mijn fjordx arabier hengstje
Zijn papa was ontsnapt, en zijn mama was hengstig. Zijn papa was een afgekeurde Arabier, omdat hij namelijk te klein was. Zijn moeder een gewone fjorden merrie van: 1.38
Hij is echter kleiner gebleven. Hij is maar 137,5 cm
NRPSxKWPNxnogiets RomanticoxNotarisxverziniets Foto's zijn van 2008. Ze was toen 18 jaar
Sodeletuut
Geplaatst: 29-12-11 21:57
Wat een leuke kruisingen komen er voorbij zeg!
Ik heb twee kruisingen onbekendxonbekend.
Storm
Misty
Paint_Lover
Geplaatst: 29-12-11 22:28
dan zal ik mijn kruisingen ook maar eens showen....
Als eerste de merrie waar het bij mij allemaal mee is begonnen: CubaLibre 1.40m Platenbont
Moeder: New Forest Vader: Tinker
Helaas is deze merrie verkocht en ben ik haar uit het oog verloren. Mocht iemand haar herkennen en weten waar ze staat dan verneem ik dat graag!
Vervolgens heb ik er 2 veulens bij gefokt waarvan dit de 1e was (ondertussen word ze 5 en is ze verkocht aan een bokker) CubaLibre's Chennai Vosbont 1.46m Moeder: New Forest X Tinker Vader: Arabier
Met Chennai heb ik 1 veulen gefokt en dat is deze: Dazzle Me CL Palomino Hengst Hij zal uiteindelijk een grote D pony worden Moeder: New Forest X Tinker X Arabier Vader: Don Cremello du Bois (NRPS)
Thanks! Moet ook zeggen dat ik erg tevreden ben over mn fokproducten Dazzle Me gaat voor zover ik nu kan zien een erg mooi beestje worden en ik ben wel benieuwd hoe hij is als hij 3 word. Is toch altijd maar afwachten.
Er komen sowieso erg mooie kruisingen voorbij in dit topic!
zo, kom vandaag voor de eerste keer hier binnen gerold, wat een prachtdieren komen hier voorbij heb in een ruk het topic doorgelezen en aangezien ik ook een mixje heb, zal ik haar showen ze is een fries x tinker is nu 6 jaar oud en meet 1.71 jammer genoeg geen recente foto, ( deze zijn ongeveer 6 maanden oud) maar die komt nog wel [
Nee ik scheer mijn bollie niet :d Hij mag lekker een ijsbeer worden Ik rijd toch maar 1 x in de 2 week, en dan alleen lekker stappen. We wandelen af en toe, en dan ook niet langer dan 30 minuten.
Papa is een kleine arabier. Mama een kleine fjord. Uitkomst: RUSTY
Nsky86
Geplaatst: 02-01-12 01:51
Mijn nieuwste aanwinst is de inmiddels 6 maanden oude Leena, een merrie veulen, haar moeder is een paint en haar vader een draver... De vader heb ik nooit gezien. Leena heeft een super karakter en een tikkeltje eigenwijs, ze is een roodschimmel.
Quibje, echt een bonte fries om te zien. Bijzonder paard. Al moet ik toch even kwijt dat ik het echt zonde vind dat de staart opgeschoren is. Dat past naar mijn mening echt niet bij dit type paard.
StippTwingo
Geplaatst: 02-01-12 02:29
Ik zet Loka, mijn stippen geval er ook maar bij. Geen idee wat er in zit, maar in ieder geval iets met stippen.