De vosfactor zelf komt wel vrij veel voor.
Ik zou je echt adviseren om te blijven dromen en je ogen open te houden, want je weet nooit wat er de komende jaren zomaar ineens op je pad kan komen. Mijn AT kwam ook op mijn pad. Ik had zelf gedacht dat ik pas na mijn 30ste of 35ste (en sowieso pas na mijn studie) een AT zou kunnen kopen, maar het is anders gelopen. Dus, blijf vooral dromen!
Karader was ook zeker een erg gave hengst, mooi type, goede bovenlijn en een terechte elite gradatie. Het is jammer dat in veel van zijn nakomelingen via de moeder Kambar en Karlovach bloed is ingekruist, dat dan weer wel.
Alar was van een zwaarder type, kenmerkend voor de oorspronkelijke Arab bloedlijn, waar veel goede sportpaarden uit voortkomen. Hou ik persoonlijk ook wel van!
EmmaVZ: Mocht je van voskleurige AT houden, dan plaats ik speciaal voor jou nog wat foto's. Zo niet, dan is het vast geen straf om nog wat plaatjes te kijken.

Gibrat
Gibrat
Gambit 2jr.
Maulit
Gek koffievos
merrie Polnoch met Aziatische ogen...
Rangun Koffievos
Alsona 1,5
Samruk Geen vos, maar zó leuk.
Rizagyl Sabino en misschien ook rabicano. Vind ik een leuk dier. Jammer dat het een partbred is.
Rizagyl
Askyn
Markiza
Farida
Dengli-Depe
Alarika jaarling
Morandi veulen
Rovshen Ozal
Abaza
Er staat ook een voskleurige te koop: Iasyr
En tot slot voor de liefhebbers van sabino AT, op een Kazachse stoeterij staat een leuk veulen van dit jaar, Makhaon
En een partbred met een bijna spookachtig blauw oog: Rabiga Dit soort partbreds worden in Kazachstan voor de sport gefokt, en voeren vaak o.a. wat Duits bloed.
Nog een keer dat prachtige maanoog