Ahh vervelend Elysa! Hopelijk snel alles beter! Toch geen droes he???
Fino, ja zeker, vers bloed en komt er waarschijnlijk weer apart kleurtje uit!
Hij is zeker fors en dat voor een 1.5 jarige! Als hij zich zo blijft ontwikkelen mag hij met 3 jr mee naar de hengstenkeuring! Omdat beide ouders klasse 1 zijn (voornamelijk moeders) mag hij iig in klasse 2 goedgekeurd worden! Dus weer erg interessant voor de fok, nieuw bloed.
Ontstoken kies was het niet.. DA heeft grondig de mond bekeken.. Wij dachten zelf aan een klap van een ander, maar hij dacht zelf van niet, dus wij zouden het ook niet weten dan.
Maar we gaan er snel achter komen hopelijk!
Bosco ga ik morgen even een stap rondje mee maken, stappen kan altijd en even buiten rijden is heerlijk.
Sjaak had 3 ontstoken kiezen. Aan de buitenkant in de mond niks te zien. Kiezen zaten muurvast en echt heel spannend reageren deed hij ook niet. Maar goed het kan natuurlijk ook totaal iets anders zijn.
Marrit13
Geplaatst: 30-10-15 21:29
Las laatst idd ook zoiets op bokt, in het vieze plaatjes medische gedeelte waar je gewoon niet moet kijken
Maar kan 100 dingen zijn, splinter, kies, wondje, insectenbeet.. Belangrijkste is dat ze beter wordt!
EK gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst, ben benieuwt hoe hij opgroeit. De vader is in elk geval gaaf!
Marrit13
Geplaatst: 31-10-15 16:14
Zo ladies, de keus is gemaakt Ik ga verhuizen met Lloyd! Ik heb nu een hele hele hele fijne stalling, maar ik wil bijv graag meer het bos in. Is nu 15min stappen (ok ons tempo 20 ) langs drukke weg en woonwijk. Ik vind dat eng en dat beperkt me. Ik ga naar een stalling praktisch in het bos, wel meer doe het zelf: maar dat gaat vast goedkomen. Bijkomend voordeel dat ze ook winters weidegang hebben, van 8 tot 17. Ik gun hem dat ook heel erg, hopelijk vindt'ie het ook leuk Overal is wel wat, en nergens is het perfect. Ik moet dit gewoon doen, anders blijft het malen. Maar kan niet ontkennen dat afscheid zwaar gaat vallen
Mam en ik vandaag een stapritje gemaakt met de pony's. Bosco ging op het begin goed maar begon daarna steeds meer te hoesten dus hij is nog niet beter, hij krijgt weer rust! We hebben er van genoten met het heerlijke weer van vandaag!
Marrit13
Geplaatst: 31-10-15 18:37
Mooi is het nu he? Die kleuren hoe gaat het met zwartje?
De bult al minder! Ze heeft er nog wel last van maar eet verder goed.
JeaDH
Geplaatst: 31-10-15 19:58
Soms moet je keuzes maken Marrit die niet altijd even leuk zijn. En inderdaad een pension stal die perfect is vind je bijna niet overal is wel iets. Straks lekker het bos in met Lloyd!! Vervelend dat hoesten Change. Hier na het werk in de bak even over het fietspad uitgestapt aan een lang teugeltje, valt de kleine stinkerd een bosje riet aan
TinekeVD
Geplaatst: 31-10-15 20:02
Marrit het komt vast goed op jullie nieuwe plekje, het klinkt goed zo bij t bos.
Change, fijn dat de bult al minder is en jammer van t hoestje, ziet er wel mooi uit zo met die kleuren.
Melody mocht vandaag weer mee op wedstrijd. Het losrijden was in een wat kleine bak met heeeeeeel veel pony's dus dat was echt heel spannend. In het parcours deed hij weer netjes zijn ding. Foutloos rondje, dus weer heel trots op melody en onze dochter. Ook een parcours met aardig wat wendingen, dus waren weer veel leermomentjes vandaag.
Helaas van de mooi gewassen staart vergeten een foto te maken