EK
Ik voel een brainstormsessie aankomen!!
Veertje: als je in de ierse database kijkt ( moet je inderdaad ook het streepje in zijn naam intypen, ondekte ik
) dan kun je daar zien dat zijn ouders klasse 1 dieren waren. Zelf is hij niet voor de inspectie voorgebracht als ik het goed zie, dus op basis daarvan nog klasse 3 ( want "not inspected").
Wat een mooierd is Bob!
die krijgt idd ook hooi uit een slowfeeder, geen weidegang hier (randstad) maar ze staan in de paddock. Weinig krachtvoer ook en daar doet ze het top op. Ander die heeft veel meer nodig, als je die zo weinig geeft als de merrie dan word hij echt heel mager. Die krijgt ook hooi uit een slowfeeder maar dan meer krachtvoer en zo gaat het al een hele tijd goed. 

. Ik doe haar elke week wel een keer los in de bak, en dan heeft ze maar weinig aanmoediging nodig om even heerlijk in de rondte te scheuren 
. Die twee zetten we dus niet meer bij elkaar.
) met ontstekingsremmer en vochafdrijvers. Daarnaast 3 dagen antibiotica, wat via een spuit in de mond aangebracht word. Rosie houdt daar helemaal niet van dus heb de komende dag een paard wat me wantrouwt.
*trots*.! Dus het lijkt er op dat ze beseft dat ze geen keuze heeft en dat het toch wel moet gebeuren.

, wat is het toch een poppie