Tinker-hengstenkeuring 19 februari

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pellie

Re: Tinker-hengstenkeuring 19 februari

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 17:31

ja mensen ik ben ook erg benieuwd... de eersten zullen bijna weer thuis zijn?

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 18:05

Ja, ik zit weer gedouched en al achter de computer thuis.
Rond 9 uur zijn wij vertrokken met de trailer met Maestro erin en rond half 10 waren we in Velddriel aangekomen. Eerst Maestro even beentjes laten strekken (nou ja beetje rondlopen) en hem nog wat poetsen en toen gingen we wat drinken en paardjes kijken! We hebben een mini-Maestro ontdekt en die was nog gedeelde 1e geworden ook! (nou ja eigenlijk 2e maar wel evenveel punten maar hij was nog niet zoveel ontwikkeld dus was hij 2e geplaatst)

Rond kwart voor 1 Maestro zijn hoofdstel omgedaan en hem nog een laatste keer gepoetst en in de bak gaan staan. Hij moest als eerste en de eigenaar heeft hem voorgebracht.
Nou, hij heeft het weer voorelkaar!! Haha! Haha! Weer een eerste premie!! Maar vorige keer was hij 1e in zijn categorie en nu 3e. De sectie B hebben we ook nog gezien en rond kwart voor 4 zijn we weer vertrokken richting stal.

We hebben wel mensen van bokt gezien en ik weet ook dat ik er heel veel gezien heb en waar ik niets tegen durfde te zeggen.

Zelfs toen er een hele groep zat te praten over oranje bandjes inclusief iemand met touwhalsters en die recht achtermij stonden durfde ik me niet eens om te draaien om te zeggen dat ik ook op bokt zat. Bloos Verdrietig
Maar na veel twijfelen heb ik me omgedraaid en toch amar gezegd dat ze nog rond 4 mensen van bokt stonden en toen was de grope opeens wel groot van bokt Tong uitsteken Ik weet niet precies wie er allemaal bij waren maar zal eens kijken hoever ik kom.

In die groep waren volgens mij wendy_kila
Mariska_28
Esmee_27
Ehm verder kom ik niet Bloos

Verder kwam Jean ook nog naar ons toe bij Maestro of Ginger er was Haha! Dus hebben we die ook gezien.
Verder zit volgens mij ook de eigenaresse van Chakotay op bokt en daarmee hebben we aan dezelfde tafel gezeten en ook wel mee gepraat om bepaald iets maar dat verteld ze zelf wel denk ik Haha!. En toen kwam er iemand met een oranje bandje met haar praten om dezelfde rede Haha! .
Maar ja dan heb je mij weer en durf ik niets te zeggen Verdrietig

Maar het was dus erg gezellig en Maestro zag dr weer goed uit volgend jaar op naar zijn 4e eerste premie?? Tong uitsteken (al vraag ik me af waarvoor hij nog meer zou moeten hebben want ster is toch ster??)

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 18:07

Oh ja en ik heb ook een paar foto's gemaakt. Sommige met mijn digi maar de meeste met die van iemand anders. Die foto's heb ik dus vandaag niet maar ze komen wel snel. Zit ook volgens mij een hele leuke van Chakotay bij. En van Maestro ook natuurlijk Haha!

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 18:29

Fleury schreef:
Rond 9 uur zijn wij vertrokken met de trailer met Maestro erin en rond half 10 waren we in Velddriel aangekomen. Eerst Maestro even beentjes laten strekken (nou ja beetje rondlopen) en hem nog wat poetsen en toen gingen we wat drinken en paardjes kijken! We hebben een mini-Maestro ontdekt en die was nog gedeelde 1e geworden ook! (nou ja eigenlijk 2e maar wel evenveel punten maar hij was nog niet zoveel ontwikkeld dus was hij 2e geplaatst)

Rond kwart voor 1 Maestro zijn hoofdstel omgedaan en hem nog een laatste keer gepoetst en in de bak gaan staan. Hij moest als eerste en de eigenaar heeft hem voorgebracht.
Nou, hij heeft het weer voorelkaar!! Haha! Haha! Weer een eerste premie!! Maar vorige keer was hij 1e in zijn categorie en nu 3e. De sectie B hebben we ook nog gezien en rond kwart voor 4 zijn we weer vertrokken richting stal.

We hebben wel mensen van bokt gezien en ik weet ook dat ik er heel veel gezien heb en waar ik niets tegen durfde te zeggen.

Zelfs toen er een hele groep zat te praten over oranje bandjes inclusief iemand met touwhalsters en die recht achtermij stonden durfde ik me niet eens om te draaien om te zeggen dat ik ook op bokt zat. Bloos Verdrietig
Maar na veel twijfelen heb ik me omgedraaid en toch amar gezegd dat ze nog rond 4 mensen van bokt stonden en toen was de grope opeens wel groot van bokt Tong uitsteken Ik weet niet precies wie er allemaal bij waren maar zal eens kijken hoever ik kom.

Mariska_28
Esmee_27

Verder kwam Jean ook nog naar ons toe bij Maestro of Ginger er was Haha! Dus hebben we die ook gezien.
Verder zit volgens mij ook de eigenaresse van Chakotay op bokt en daarmee hebben we aan dezelfde tafel gezeten en ook wel mee gepraat om bepaald iets maar dat verteld ze zelf wel denk ik Haha!. En toen kwam er iemand met een oranje bandje met haar praten om dezelfde rede Haha! .

Maar het was dus erg gezellig en Maestro zag dr weer goed uit volgend jaar op naar zijn 4e eerste premie?? Tong uitsteken (al vraag ik me af waarvoor hij nog meer zou moeten hebben want ster is toch ster??)

je hebt mij vast en zeker ook gezien, eerst stond ik met een jongen het verkeer te regelen, erna heb ik ff bij het geluid gezeten (wat niet vlekkenloos was verlopen) en erna zat ik achter de tafel met de boekjes en van de tafel waar je je paspoort moest inleveren. Je hebt me vast en zeker wel in de regel drinken naar de keurmeesters zien brengen, iemand die volslank is en in een zwart blauwe gebruide trui..... nou dat was ik!!

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 18:31

pubelia schreef:
je hebt mij vast en zeker ook gezien, eerst stond ik met een jongen het verkeer te regelen, erna heb ik ff bij het geluid gezeten (wat niet vlekkenloos was verlopen) en erna zat ik achter de tafel met de boekjes en van de tafel waar je je paspoort moest inleveren. Je hebt me vast en zeker wel in de regel drinken naar de keurmeesters zien brengen, iemand die volslank is en in een zwart blauwe gebruide trui..... nou dat was ik!!

Jou had ik vast op 14 augustus al gezien Haha! Toen reed jij toch op je merrie mee met die keuring onder het zadel?
Wij waren iig met Amber en Deamhen naar die keuring geweest toen.

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 18:33

in someren??

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 18:35

Ja, dat was in Someren of was jij dat niet?? Clown

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 18:40

ja dat was ik

Snowgirl38

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 18:47

Fleury schreef:

Mariska_28
Esmee_27

Heb je ons dan niet gezien?
Wij waren met een groepje van acht met onze groene jassen met " Tinkerstables de Woltershof" achterop.

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 18:55

Snowgirl38 schreef:
Wij waren met een groepje van acht met onze groene jassen met " Tinkerstables de Woltershof" achterop.

Ja mensen in die jassen heb ik wel zien lopen. En ik zag ook iemand bij degene met de touwhalsters met zo'n jas aan dus dat kan jij misschien wel geweest zijn. Maar ben echt zo'n muts Bloos ik durf dan echt niets te zeggen!

Snowgirl38

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 19:22

Fleury schreef:
Snowgirl38 schreef:

Ja mensen in die jassen heb ik wel zien lopen. En ik zag ook iemand bij degene met de touwhalsters met zo'n jas aan dus dat kan jij misschien wel geweest zijn. Maar ben echt zo'n muts Bloos ik durf dan echt niets te zeggen!

Ja dat kan ik geweest zijn of Maaike die heeft er ook een gekocht nl en ik ook.

hetlarixbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 20:14

Ik ben ook geweest en heb veel lekkers gezien en wel 240 foto's gemaakt en er zitten best leuke bij al zeg ik het zelf. Ik heb elke hengst wel een paar keer op de foto. Dus wil je nog een foto van je hengst zien laat het maar even weten dan stuur ik ze wel. Ik weet helaas niet hoe ik ze moet plaatsen anders had ik de leukste er wel opgezet. Of iemand moet het voor mij willen doen of het me even duidelijk uitleggen hoe het moet.

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 20:17

mamauba schreef:
Ik ben ook geweest en heb veel lekkers gezien en wel 240 foto's gemaakt en er zitten best leuke bij al zeg ik het zelf. Ik heb elke hengst wel een paar keer op de foto. Dus wil je nog een foto van je hengst zien laat het maar even weten dan stuur ik ze wel. Ik weet helaas niet hoe ik ze moet plaatsen anders had ik de leukste er wel opgezet. Of iemand moet het voor mij willen doen of het me even duidelijk uitleggen hoe het moet.

de doet ze uploaden op bv www.mijnalbum.nl als je daar de foto op hebt staan dan doe je rechtermuisknop eigenschappen dan zie je een link die je moe kopieren. dan ga je hier na de site om een ractie te plaatsten. dan schrijf je aan elkaar [ i m g ] dan de link die je gekopieerd hebt en dan sluit je af met [ / i m g ]

hetlarixbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 20:37

Dank je, ik ga ze op mijn album zetten en dan ga ik het proberen.

Snowgirl38

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 20:38

Sokkebok

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 20:56

En? Welke hengst is dagkampioen geworden?
Ik ben wel benieuwd!

Snowgirl38

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 20:58

Sokkebok schreef:
En? Welke hengst is dagkampioen geworden?
Ik ben wel benieuwd!

Weet ik niet,we zijn voor het einde weggegaan.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 21:06

ik weet het wel: ZIPPO!! en Raven is tweede geworden

heb ook best veel foto's gemaakt. Moet ze alleen nog even uploaden.

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 21:19

Hallo allemaal,
ik was er dus ook en heb me rot gezocht naar mensen met iets oranjes.... maar niet veel gevonden. Diegenen die ik even snel kan verzinnen: Wendy van Kila, Mariska, Saskia, Cheveyo, Dieni, Lonneke(Irish), Annelot, Chrettienne en vast nog meer...
Ik was die kleine met dat lange rode haar en groene jas+spijkerbroek. Ik was met een lange blonde griet met halflang krullend haar.
Mamauba, wil jij mij nog wat foto's mailen van Drumshambo??? Naar jacqueline4w@gmail.com
Die wordt wat mij betreft een serieuze kandidaat voor Kayleigh....
Raven vond ik ook weer prachtig en Falcon heel apart, die zou ik over een paar jaar wel eens willen zien (en natuurlijk zijn nakomelingen).
Van de Woltershof heb ik helaas niemand gesproken.....

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 21:26

is falcon goedgekeurd?

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 21:30

ehum .........weet niet... Clown

hetlarixbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 21:40

Nee helaas is Falcon niet goedgekeurd. Helaas niet want het is wel een poepie

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 21:44

Ik heb net een zootje foto's op 'in the picture' gezet, dus diegenen die zin hebben en geen trage computer, ga je gang!!!
Ik denk dat Falcon volgend jaar of het jaar daarop moet terugkomen, wanneer hij wat meer is uitgezwaard en aan het werk is gezet. Hij is zeker erg leuk maar ziet er nog iets meer uit als een grote kleuter (is niet banketstaaf bedoeld hoor Jeanette...). Als het mag kom ik graag een keertje bij Jeanette langs als de veulentjes zijn geboren. Drumshambo en Raven zijn op dit moment wel zo'n beetje mijn favorieten, alleen jammer dat Nije Trijne niet wat dichter bij is.....

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 21:55

Oh ik ga even kijken op ITP dan. Ik heb eigenlijk dezelfde mening over Falcon, even wachten nog en hem iets verder laten opkomen zeg maar. Wel een knuffel hoor!

Ik had jou heeeeeel anders voor gesteld Jacqie70, had de persoon op een foto van Jacky2 ofzo in mijn hoofd Clown

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 21:59

Cheveyo schreef:
Oh ik ga even kijken op ITP dan. Ik heb eigenlijk dezelfde mening over Falcon, even wachten nog en hem iets verder laten opkomen zeg maar. Wel een knuffel hoor!

Ik had jou heeeeeel anders voor gesteld Jacqie70, had de persoon op een foto van Jacky2 ofzo in mijn hoofd Clown

Ik zet ook bijna nooit foto's van mezelf hier neer, om de simpele reden dat ik vind dat ik er nooit op uit zie.... Dus dan maar foto's van (mijn) paardje(s).