Dravers zijn cool!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 22:02

nou ja,het gaat om het idee. Knipoog '

hij heeft geen papaieren meer vandaar Scheve mond

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 22:04

Maar daarom is het nog wel een draver. Een fries zonder papieren blijft een fries. Draver is een ras, geen tak van de sport, dat heet draverij.

never

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 22:11

als hij geboren is als draver is het er een en geen ex ook word vaak gezegt mijn draver is een rijpaard maar dat kan niet je kunt hem wel (gebruiken rijden) als een rijpaard maar daarom ie er nog geen.
Mijn never is geboren als een superdraver en zal ook naar de paarden hemel gaan als EEN SUPERDRAVER!!!!!!!

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-04 22:13

rijpaard is geen ras, dus mijn draver is nu wel rijpaard en geen koerspaard meer

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 22:14

Pfff, Danny is de laatste paar dagen een partij druk, niet normaal meer Haha!. Voor een "ex-draver met koerstrauma's" doet ze het toch heel erg leuk op deze leeftijd Schijnheilig

Morgen naar Duindigt, Stuart moet een paard van kennissen rijden, gelukkig al in de 2e koers want als het net zulk weer als vandaag is.... brrrr Scheve mond

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-04 22:17

succes dan morgen. Het zou morgen ochtend droog zijn en in de middag weer gaan regenen, en tja... als dat in het zuiden begint....
Ik hoop dat het een beetje lang droog blijft; we moeten er morgen een hoop snelrijden en de baan zag er vandaag nog niet naar uit of ie hard op zou drogen, dus hoe langer het droog blijft, hoe langer we kunnen wachten met snelrijden, hoe langer de baan de tijd krijgt om op te drogen, maar ja, dan moet het niet net gaan regenen als we gaan rijden

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 22:20

Ik ben vandaag naar TTP geweest. het valt allemaal nog mee. Zijn achterbenen waren wel dik,ongeveer even dik als zn kogels.... Roelof heeft hem een paar rondjes gewerkt, hij liep netjes recht, alleen in de bochten wat onregelmatig. Na een paar rondjes werd ie achter wel wat stijf. Roelof wil hem voor een koers begin december inschrijven, dus hopelijk is tegen die tijd alles were prima. Hij hefet er volgens mij geen trauma aan over gehouden, hij liep weer met de oortjes naar voren voor de kar te huppelen Haha! Typisch TTP De baan was wel nat, dus na het werk hem lekker gedouched en nog een tijd zn benen afgespoeld en die waren weer mooi dun. Als het dit weer blijft neemt roelof hem aan het eind van de week mee naar Groningen, om hem daar even te laten lopen.
Ik heb er nog aan gedacht om zelf te gaan rijden, maar heb het toch maar niet gedaan. Het weiland is nat, het bos is nat, en Ofir is een mietje Haha! Hij gaat het liefst met zn kont tegen de regen in staan, ook als je aan het rijden bent Schijnheilig

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 22:24

wat vinden jullie van deze leive draver:P:P

Afbeelding

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-04 22:25

hij kijkt niet heel lief, of lijkt dat maar zo? Wie is diegene ernaast? En hoe heet het paard?

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 22:27

Mackie schreef:
hij kijkt niet heel lief, of lijkt dat maar zo? Wie is diegene ernaast? En hoe heet het paard?

die zin is juist voor de lol er bij gezet, carkastisch (of hoe je dat ook schrijf.

het is olaf, hij geen koersen gelopen,, met mij Bloos , is al wat jaren terug Knipoog

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-04 22:29

mooneyes schreef:
is al wat jaren terug Knipoog

Dat verklaart een hoop Haha! Knipoog

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 22:30

wkoekoek schreef:
Maar daarom is het nog wel een draver. Een fries zonder papieren blijft een fries. Draver is een ras, geen tak van de sport, dat heet draverij.

jaja wij noemen um op stal ook nog draver Knipoog Haha!

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 22:53

Leuke foto Mooneyes *LOL*. Danny kan ook zo "schattig" kijken Haha!

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 23:21

zo alles weer even door gelezen, wat leuk dat onze paardjes toch een klein beetje fam. van elkaar zijn!!!!

marjoleinie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 10:48

ja kam, maar van piper cub (nozem zijn vader) heb ik hier nog geen nakomelingen gespot.
Ok info is moelijk te krijgen aangezien het beetje info wat je over hem leest in het zweeds is Scheve mond
Nozem moet over drie a vier weken weer lopen.

Wendy gelukkig dat het weer goed met hem gaat

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 11:04

Alles bij gelezen maar geen tijd om te reageren Knipoog ...Ik ga naar Duindigt

Volgens mij zag ik met een schuin oog dat Ronald van Ranum ook op Duindigt moest lopen Haha! ?

Of ik ben scheel Knipoog

Tot vanavond Lachen

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 11:18

Ik heb ook zo'n vrolijke draver Haha!

Afbeelding

Overigens een foto van vorig jaar, hij is nu kaal Nagelbijten / Gniffelen

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 18:20

Het was kóud op Duindigt, kóud! Ik wist ineens weer waarom wij niet in de winter koersen Schijnheilig

Maar ja, Stuart is netjes 5e geworden, en voor een beestje dat zijn vertrouwen helemaal kwijt was vind ik dat heel behoorlijk Lachen.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 18:47

promptertje schreef:
Het was kóud op Duindigt, kóud! Ik wist ineens weer waarom wij niet in de winter koersen Schijnheilig

Maar ja, Stuart is netjes 5e geworden, en voor een beestje dat zijn vertrouwen helemaal kwijt was vind ik dat heel behoorlijk Lachen.

Hij heeft zijn record zelfs verbeterd OK dan! !Dat is niet heel behoorlijk,dat is toch gewoon goed prom Lachen

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 19:47

Ach ruitje, een erg sterk optreden was het nog niet, maar ik ben al blij dat het dier niet meer springt en vertrouwen in de rijder heeft, nu volgend jaar maar kijken of de opgaande lijn doorgezet kan worden Lachen

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 19:54

promptertje schreef:
Ach ruitje, een erg sterk optreden was het nog niet, maar ik ben al blij dat het dier niet meer springt en vertrouwen in de rijder heeft, nu volgend jaar maar kijken of de opgaande lijn doorgezet kan worden Lachen

Dat is toch het punt Lachen ...hij is al super veel vooruit gegaan Lachen ...je kan toch niet meteen verwachten dat het Sholty Boko is Knipoog ...nee,ik vind dat je best wat minder bescheiden mag zijn Schijnheilig Haha! !

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 21:31

die van mij kan ook heel lief kijken...
Afbeelding
deze valt nog wel mee...
het is vaker zo:
Afbeelding
Dat meisje dat erbij staat ben ik niet hoor, haha, zij komt KM wel s poetsen...

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 22:58

Ilse schreef:
Ik heb ook zo'n vrolijke draver Haha!

[image]

Overigens een foto van vorig jaar, hij is nu kaal Nagelbijten / Gniffelen

ik zie het:D wat glans die daar mooi OK dan!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 15:07

Afbeelding
Schijnheilig Haha!

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 20:14

Hoe groot is KM Lachen ?Hij lijkt heel groot,maar dat kan ook door dat meisje komen natuurlijk Knipoog