Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar nu is het gedaan met dat gepruts in de bak, we gaan nu weer kilometers maken buiten als voorbereiding voor Balloo en de ADT
Prutsen in de bak is leuk maar lekker naar buiten is fijner.
Ik ben gisteren samen met mijn bijrijdster naar het bos geweest. Was zelf nog wel een beetje zenuwachtig omdat als Ed iets engs vindt en ik niet oplet hij 180 graden omdraaid en ik dus op de grond beland. En we moeten onder een viaduct door die niet heel veel ruimte overlaat en een drukke weg met een brug. Best wel wat uitdaging. Ed heeft zich keurig gedragen. Ik ben begonnen en mijn bijrijdster is mee gefietst. Hij keek wel maar bleef ontspannen. In draf was het wel wat spannend maar hij luisterde goed en bleef goed bij mij. Ook het water gedaan (hebben een zandpad wat door het water gaat) en ook dat deed hij braaf. Bijrijdster ook nog even erop en we hebben allemaal enorm genoten. Ed was wel moe want op de weg terug struikelde hij een paar keer. Heeft ook heel veel gezien
gereden (geen gelül, lekker in de krul) en daarvoor heb ik nu les om haar lijf losser en beter te krijgen, met bijbehorende nageeflijkheid. Heeft haar zeker goed gedaan! Maar heb zeker geen ambities in de dressuurrichting. 1x zo een 'wedstrijd' is leuk, meer hoeft niet 

) 
)
Sil stapte de trailer uit, keek om zich heen en dacht volgens mij 'hehe, eindelijk snapt ze waar ik goed in ben'
Losrijden ging relaxt, eerste paar sprongen moesten we er even in komen maar daarna ging ze AAN en ze is niet meer uit geweest
Het was het zo zo zo zo tof. Laatste stuk gaf ze ook zo gruwelijk gas, vloog over die hindernissen en weer door. Machtig
Foto's volgen!
Straks Sil maar even rustig longeren, maar denk dat zij vandaag kwieker loopt dan ik