Nee, ik heb geen bijrijders, soms zou het wel makkelijk zijn, in periodes waarin ik het erg druk heb, maar aan de andere kant...ben ik ook altijd bang dat er dan wat mis kan gaan
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Alfi2010 schreef:Ik heb mijn konik helaas verkocht omdat ze de endurance niet zo leuk vond als dat ik het vind@Avalon: geweldig toch om te zien hoe snel ze zich aanpassen aan hun nieuwe "functie".
@Van: sorry, niet begrepen dat het om een niet-Konik ging. dacht dat hier alleen Konik eigenaren zaten. En qua koelen tijdens de endurance snap ik het helemaal. Met wat voor paard rijd je endurance (of heb ik dat ergens gemist)?
Van schreef:Is niet zo raar dat is nou eenmaal de bouw van een konik. Ze worden niet gefokt als rij pony
StormMilagro schreef:Pff ik ben al even op zoek naar een/twee bijrijder(s) voor Boots en Kensi, zodat ik weet dat ik straks hulp achter de hand heb als het 'echte werk' gaat beginnen. Ik hoop dit vanaf februari (mits goed weer) op te gaan pakken. Maar het blijkt maar weer verdraaid moeilijk om een geschikt persoon te vinden. Of te lang, of te zwaar (in mijn ogen dan) of te weinig ervaring... Hebben jullie eigenlijk bijrijders?
En mochten jullie nog iemand weten, omgeving Arnhem, laat maar weten haha!
belindaap88 schreef:Aww dat filmpje van Indah, net Kaiyo met zn sliding haha! Hij heeft toch echt nog wel een puppy hoofd. Fijn die binnenbak, nu ik ook ergens sta met binnenbakken wil ik nooit meer terug naar alleen buiten vrees ik.. Veel succes op jullie nieuwe stekkie!
Nog een vraagje, heeft een van jullie een barebackpad? En zo ja welke, en hoe bevalt ie? Ik heb helaas toch erg veel pijn na het rijden (lees 20-30min stappen) op Kaiyo en bedacht me dat een barebackpad misschien iets relaxter is voor mijn knie. Ik heb zelf wel een schapenvacht waar ik vaak op reed met een longeersingel er omheen, maar echt stabiel zit je daar niet op, dus voor deze situatie is dat iets minder handig.