Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

set_elkol schreef:mooi groot! hoort cremello ook bij het RBP? (op de eerste foto te zien)
... maar zonder creme hebt je geen palomino dus alle creme-dragers (cremello, perlino, smokey cream, valk, smokey black) EN hun nakomelingen indien 'gewoon' gekleurd (vos, zwart, bruin ... met of zonder andere patronen) worden geregistreerd en kunnen deelnemen aan de keuringen/Shows/Proeven enz enz.
bedankt voor je uitleg
elk seizoen een ander vachtkleurtje waarschijnlijk, en het hoofd altijd donker? Net als mijn ex-shet Ringo, kijk maar in mijn profiel (die is bruin-moorkop) set_elkol schreef:moorkop zwart/zwart roanelk seizoen een ander vachtkleurtje waarschijnlijk, en het hoofd altijd donker? Net als mijn ex-shet Ringo, kijk maar in mijn profiel (die is bruin-moorkop)

iig nog niet met deze foto!
Faline schreef:Ja, hier dus ook al. En een bijkomstig probleem is dat mijn slimmerik voor een graasmasker en fijnmazig hooinet zo een oplossing vindt.Ze ziet er super uit Jorieke![]()
En ook al op dieet haha, mijne beide jonge merries staan ook op rantsoen, ze hebben een iets te goede zomer gehad op t land
Karige weide dus voor haar en anders maar eens gaan nadenken over strookbegrazing oid. Genoeg om over na te denken voor volgend jaar, nu staat ze op een karige weide en 's nachts alweer op stal. Rijke Hollandse weides hebben zo toch wel nadelen...