Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Goed gedaan, en volgende keer foto's he?
Ik heb ook zo'n goedzak die me maar wat aan laat klooien, ze zijn goud waard!
Dus ik hoop dat Ineke daar wat tips voor heeft, mss doe ik het net verkeerd
Gefelicteerd met je nieuwe pony, benieuwd hoe dat verder gaat: hou ons op de hoogte!
Nogmaals gefeliciteerd, mooie resultaten en op naar de volgende keer! 
)
De spieren die de arm in de schouder 'houden' hebben een klap gekregen omdat ik van mijn pony ben gevallen op het strand. Ik heb een schouder huff... Maar de dokter zei dat ik kon pony rijden, alleen mag ik niet zelf opzadelen en alle handelingen uitvoeren waarbij mijn arm hoger dan horizontaal moet. Maar paardrijden mag, dan maakt niets meer uit

xDebora schreef:Hier mijzelf een beetje in de kreukels geholpenDe spieren die de arm in de schouder 'houden' hebben een klap gekregen omdat ik van mijn pony ben gevallen op het strand. Ik heb een schouder huff... Maar de dokter zei dat ik kon pony rijden, alleen mag ik niet zelf opzadelen en alle handelingen uitvoeren waarbij mijn arm hoger dan horizontaal moet. Maar paardrijden mag, dan maakt niets meer uit
Zie mijn profiel ook)
Dus nu de linkerhand maar naar onderen houden, dan moet het hopelijk lukken. Ik heb het nog niet geprobeerd, maar ben benieuwd hoe het gaat
)