Ervaring connemara pony's.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

EK19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 19:17

SkyMarian schreef:
Witte staart? Nee hoor ze heeft echt een Iers groene bruine staart. O:)

Lekker zo'n weekendje heen en weer reizen. :))

Zo zie je maar weer op en top connemara!!!

Ja 1 ding scheelt. Mijn vader is er al en die rijdt terug met de auto vanavond. Dus ik kan dan mooi de terug weg slapen _O-

SkyMarian

Re: Ervaring connemara pony's.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 19:22

Ja ze is wel op en top een connieponnie. Ze vond de slijptol eng vandaag.....met een wortel voor haar neus was die mening 180 graden omgeslagen. :))

Heel handig. *D

EK19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 19:32

Hahahahahaahahaha. Heerlijk bij vrijwel 99% van alle connies, is alles goed zolang je eten hebt. Haahhaha

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 20:00

Hier ook poeperitus na de switch naar de paddock. Thank god een zwarte staart :+ Gister aan het halster rond geslingerd, hij was boos want de rest stond net binnen aan het hooi }> kreeg ook geen afscheidskus }:0 maar hij begint wel lekker te zakken in de hals, ontspannen rug en losse staart!

Zo druk schema Change! Heel veel succes morgen *\o/* laat ze een connie poepie ruiken :P

Veel plezier op de verjaardag EK! Toch wel kleine 2 uur met de trein denk?

Cliffhangers suck -O-

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 20:02

Eline: Je kunt vannacht in ieder geval een uurtje langer slapen. Dat scheelt alvast!

SM: fijn dat ze zo lekker loopt... diarree is minder bij een pony met een witte staart... :D
Change: succes morgen!!

I <3 cliffhangers............. :D :D

Morgen als het goed is meer nieuws!

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 20:08

Marrit....jij dierenbeul. :oo
Eerst heer Lloydship langer op zijn nassen laten wachten en dan ook nog een zoen eisen. :n :n :n :D

*denkt niet aan hangende klif* ^)

Hoe is het met Punzel en Joutje? :D

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 20:15

Heb overigens wat meer info over de dressuur met balkjes clinic. Ze komen voor minimaal 8 deelnemers ook op locatie. Kosten zijn dan 35,- pp (voor de vergelijk daar deelnemen is 27,50) excl. de reiskosten. :)

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 20:51

We gaan ze een poepie laten ruiken! }:)

Eline, have fun!
Marrit, jaloers op de zwarte staart. Dat scheelt een hoop afschuw en gewas. _O-

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 21:07

Punzel en Jou zijn tóp, beide hebben heel fijn gelopen deze week, heb ze fijn kunnen rijden. Maar ben daaromheen zelf een beetje druk nu ( moet aantal extra trainingen geven rondom suicidepreventie) dus buiten werk en paarden om niet heel veel tijd voor bokt en aanverwante zaken... Hoop ergens midden volgende week weer wat meer tijd te hebben....

SM: Klinkt goed! toch eens kijken wat we dan eventueel zelf zouden kunnen organiseren?

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 21:09

SkyMarian schreef:
Heb overigens wat meer info over de dressuur met balkjes clinic. Ze komen voor minimaal 8 deelnemers ook op locatie. Kosten zijn dan 35,- pp (voor de vergelijk daar deelnemen is 27,50) excl. de reiskosten. :)

Oh dat is te doen! *\o/* ik ben er wel voor in :j

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 21:09

Ben idd blij met mn bruintje <3 _/-\o_

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 21:23

Als het bevalt ben ik voor een tweede ronde. :j
Fijn dat jou en punzel goed gaan. Tussen het werken door nog wel blijven ademhalen hè punz. :D

Kan ik de 7e eindelijk die knapperd van jou zien marrit. :):)

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 21:31

Bereid je voor op een zonnetje in huis :')

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 21:39

{:} {:} {:} ik hou van zon. <3

Heb gewoon 4 toffe dingies achter elkaar.
Vandaag bij de nieuwe poown van een dinnetje wezen kijken. Hele knappe meneer. :~

Volgend weekend lesje trailerladen van bokker san. Ze komt voor een stalgenoot en heksje mag ook. *\o/*

De 7e conniepony les. :7

En dan nog goochelen met balkjes. =:)

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 21:46

Mbt de 7de: ik heb overleg gehad met Ineke en de eerste combinatie kan om 14.00 starten.
Ik heb Marrit daar neer gezet omdat zij op tijd terug moet met de trailer..
(We moeten denk ik even kijken hoe we het dan met het parkeren doen Marrit: je moet dan nl het eerste weg, dus we moeten voorkomen dat jouw trailer klemgezet wordt... Dus het is handig als je bij aankomst te trailer direct draait, en zo neerzet dat je ook weer makkelijk weg kunt :) )
Mbt de overige tijden: ik heb 2 pony's bij me dus het is handig als daar minimaal 1 combinatie tussen zit. Verder wil ik eigenlijk heel graag iedereen zien, dus ik denk dat ik er rond 14.00 wel ben. Is het idee om het als volgt te doen:
14.00 Marrit
14.30 Punzel
15.00 SM of Pars
15.30 Jou-Jou
16.00 SM of Pars

Ik hoor het graag wat jullie hier van vinden!

SM: Leuk om zo een aantal dingen te hebben om naar uit te kijken! Als het wat is, die dressuur met balkjes, dan toch maar eens kijken of we in deze omgeving wat kunnen organiseren. Lijkt me leuk om daar aan mee te doen!

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 21:48

Mij maakt het op zich niet zo veel uit. Vind het wel leuk om wat lesjes mee te kijken. Liefst alles natuurlijk. :):)

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 21:49

Oh nice!!! Fijn dat je mee kan liften op het laden :j blijft dingetje bij mij, hoewel laatste keer uit het boekje :D Wat voor pony heeft ze gekocht?

Oh gut is het er krap? :') mijn man gaat mss niet mee en die is van de draai dingetjes :+ Ik vind alles prima, als ik alleen kom heb ik wel ff hulp nodig met afladen en opladen en mss dat ie ff vastgehouden moet worden :o de spanning stijgt al :')

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 21:51

Handjes genoeg om te helpen Marrit. Kumst vast goed. :j

Ze heeft een Freiberger gekocht. :D

schirocco24

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 21:55

Hier ook iemand heel blij met een zwarte staart. :D Minder blij met de pony die der deken vies en stuk maakt -O- Net een nieuw deken en gelijk al een scheur erin. ;(
En natuurlijk vandaag heeft mevrouw ook nog eens zichzelf open gelopen |o

Afbeelding

Hopelijk geneest het snel en mooi _/-\o_

Volgens mij komen jullie allemaal een beetje te ver weg voor mij anders zou dressuur met balkjes vet zijn. Dus mits voor mij een beetje aan te rijden met een trailer wil ik ook mee doen O:)

Ook ik ben druk 4 deadlines en twee tentamens deze week :n

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 21:55

Marrit: Er is laad hulp, en ik wil ook je trailer wel voor je draaien als dat nodig is.
En ja... we moeten wel even nadenken over wie waar parkeert... zal ik het met Ineke ook nog even over hebben, zodat we jouw trailer zo neer kunnen zetten dat je wegkunt wanneer je maar wil. ( hoe laat moet je ongeveer weg?)

Oh... Schirocco: beterschap voor je pony!

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 21:59

@ Schirocco: de 15e is het in Snelrewaard waar ik naar toe ga. Ongeveer een klein half uurtje bij jou vandaan. :)
Altijd vervelend als ze een wondje hebben. Gaat vast snel genezen. :j

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 22:07

Over Ierse kleuren gesproken.. Mijn smeerkees heeft godzijdank een stel zwarte benen en staart (wat een drama was dat anders geweest), maar zijn witgele vacht veranderd ook nog al eens in groen, zwart of bruin. Vandaag toevallig roze, door zijn liksteen :') Ik kan zelfs zonder deken precies zien waar die normaal gesproken zit, want ja.. Poep.. Modder.. Andere smerigheid -O-

Gister toch nog met de trailer naar een binnenbak gereden op een paar km afstand, ideaal is dat voor als onze eigen bak niet te doen is maar er toch moet worden gewerkt. Jammer genoeg waren er meer ruiters met dat probleem, wat resulteerde in een volle bak met hindernissen, instructrice + les klant, 6 andere paarden en Jack en Ik _O- Niet veel kunnen doen maar toch beter dan niets.

Vandaag overigens lekker met mijn nicht en haar Haflinger het bos onveilig gemaakt. De hele middag op stap geweest en meneer deed mij verbazen! Normaal gesproken is hij in het bos nogal overenthousiast en drammerig, maar vandaag heerlijk relaxed met zo nu en dan zijn drukke momenten. Het bos ziet er nu prachtig uit en was droog, heerlijk dus!

Nog even nagenieten en dan begint maandag de tentamenweek alweer :evaw:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Poging tot hindernis maken _O-

Afbeelding

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 22:12

Dat is wel volle bak ja Tribunals. :)) Fijn dat Jack zo relaxt was in het bos en succes met de tentamens komende week. :)

schirocco24

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 22:18

SkyMarian schreef:
@ Schirocco: de 15e is het in Snelrewaard waar ik naar toe ga. Ongeveer een klein half uurtje bij jou vandaan. :)
Altijd vervelend als ze een wondje hebben. Gaat vast snel genezen. :j

Zo dat is echt dichtbij.. <3 En wat kost zo'n les als je erheen gaat?
Ik heb alleen nog geen idee of de 15e mijn trailer al af is. |o

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 22:22

Daar kost het 27,50 en heb je 3/4tier les. Zo ver ik weet met 2 personen tegelijk. :)