Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Saaams schreef:Die bucas deken is echt perfect! Geloof me daar ga je veel aan hebben! Beaut is echt veranderd.
Tineke, ik geloof het eerst ook niet. Tot stalgenoot het ook had gedaan. Haar paard is ziek geweest, 2 koliek operaties ect. Toen dat paard op de kliniek stond is haar hele stal leeg gehaald en vonden ze een muizennest. In het verslag stond dat ze zich ziek voelde door het eten van de muizenkeuteltjes. Ze heeft nooit kunnen weten dat het paard ziek is geworden, dat gebeurde allemaal in de tussentijd. (5 weken is de wachtlijst ongeveer voor de reading) dus ook nooit kunnen weten dat er muizen in die stal zaten...
Ik heb vragen gesteld over hoe Beaut het nu heeft op deze stal. Of ze iets wil vertellen over haar verleden en of ze tevreden is met de disciplines die we beoefenen.
Ze geeft voornamelijk aan dat Beaut al vanaf begin af aan hard heeft moeten werken en dat protesteren toen al niet hielp. Ze kent de basis goed, dus ze word alleen maar beter van rust, want ze verlangt naar soms even vrij. Maar ze kan niet rusten als ik me druk maak. Maar ze geeft ook aan dat soms ziek worden even erbij hoor. Ze is gevallen en heeft daar een blessure of lichamelijk ongemak opgelopen en toen bleek ze toch niet zo goed als verwacht en moest ze plaats maken voor een nieuwe. (Ze is verkocht op 5 jarige leeftijd na een hunting)
Ik kan je het verslag sturen als je even je email pb’t.
koeke schreef:Marrit13 schreef:Ja natuurlijk dat ook! Hier min. 12 uur/dag, maar de beweging die ze dan nemen valt hier best tegen.Ik vind een molen voor jonkies juist helemaal niet fijn, zo op de volte met die jonge benen..Liefste gewoon lekker naar buiten op land of paddock met vriendjes!
Punz schreef:Ik heb nog heel levendig voor me hoe Isabel Rocks vast had, terwijl de merrie voorgebracht werd op de keuring![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrees dat het kunstje er al heel vroeg, heel goed in zat. Dus tuurlijk doe je je best om het er uit te krijgen, maar ik vrees net als Birgit dat het er nooit 100% uitgaat bij deze pony. Bij stress zal dit toch snel weer gebeuren ( wil je niet ontmoedigen Birgit.....Maar vertrouwen krijgen, stress management zal inderdaad het toverwoord zijn!!)