Ler is eigenlijk bijna altijd rustig (op zijn manier) totdat hij een balk of een hindernis ziet / mag springen. Ja, zelfs met een balkje op de grond wordt hij blij.
Pars heeft het onwijs goed gedaan! 1e proef wat onwennig en een mooie 184 punten en de 2e proef lekkerder gereden met als resultaat 195 punten en een super 3e prijs vd 22! En dat tussen alle paarden! Woeeehoeee!
Ik lees straks alles even terug, ben vannacht terug gekomen uit Frankrijk. Heb m'n dikke beer gemist Het heeft hier alleen zo hard geregend dat de bak niet te doen is dus meneer heeft nog wat langer vakantie
Inmiddels bevestiging gehad en we gaan op stap de 15e. Ben ook nog aan het informeren of het mogelijk is dat op locatie te doen en zo ja wat de kosten dan zouden zijn.
Lerreper sprong errug fijn! 1 balkje omdat hij wat wiebelig was, maar daar kunnen we niet wakker van liggen na een break. Hopelijk blijft alles nu heel en zoals het moet en kunnen we weer km's gaan maken.
Netje EK, super zeg.. Chance wat een leuke foto's, ik hoop over een jaar ook zo te springen Vandaag de eerste springles met Rosie gehad. We hebben nog veel te leren zeg.. Ook Rosie wordt binnenkort geschoren, ze krijgt een hele stoere race-streep
Vandaag zo'n volle dag gehad! Vroeg opgestaan om te leren, toen naar stal om Bosco te scheren, weer terug naar huis om verder te leren en wat te eten, weer terug naar stal om 2 pony's te wassen, Larry te vlechen en het paard van een stalgenoot te vlechten. Moest Bos eigenlijk ook nog doen maar die doe ik toch maar morgen. Mijn handen deden er zeer van.
Morgen voor het eerst L2 rijden met Bosje en voor de grap een B proefje met Larry.
Heksje weer voor het eerst gereden. Superbraaf en ze wordt echt steeds fijner. Het is gewoon aandoenlijk hoe zeer ze haar best doet om exact te doen wat gevraagd wordt. Ijverig ding. Staart gewassen. Die was goor na de poeperitis van afgelopen week.