Haha leuk om te horen ik ga maar eens mijn best doen om wat vaker mee te kletsen.. Ziet er weer super uit punz.! Ook hier is het weide seizoen helaas over. Vandaag hebben ze dan ook op stal gestaan een gelukkig gaan ze hier ook een paar uurtjes in de padock.
Jaimy mag ook gewoon elke dag op de wei, van 8 tot 5 zo'n beetje. S'nachts staat ze op stal. Halster staat Lloyd goed Marrit, mooie kleur, maar dat zal inderdaad wel niet zolang duren net als Jaimy's zonnige gele halster
Hier 360 dagen weidegang. Met de sneeuw gaan ze nog naar buiten maar met d edooi en het terug vastvriezen ben ik zelf altijd huiverig zeker na zijn peesblessure als alles een maanlandschap is. Eamonn staat niet meer op en wei maar op een pad soort paddock Paradise . Veel beter voor hem. Geen gigantische dikke buik en harde manenkam meer en toch wat knabbel tussen door.
Marrit13
Geplaatst: 18-10-15 14:40
Paniek mijn stalgenootje annex trailer-lener gaat verhuizen Wrs al voor 7-11 why oh why
EK19
Geplaatst: 18-10-15 14:42
Marrit13 schreef:
Paniek mijn stalgenootje annex trailer-lener gaat verhuizen Wrs al voor 7-11 why oh why
Marrit, moet ik vragen of je Inge der trailer mag lenen??? Is wel 2paards!
Marrit13
Geplaatst: 18-10-15 14:46
Oh die hou ik ff in achterhoofd! Ik heb nog andere optie nl, keep you posted
Zojuist weer met de trailer geoefend Laden gaat gewoon super goed, zo blij mee! Klein blokje om gereden en daarna weer lossen. Gewacht tot ie alle aandacht op mij had (puppy) kont van de stang en ja, op míjn commando eruit moet ik op blijven oefenen want eruit vliegen is wel zn dingetje *blij*
Wel sch**tweer zeg
@SM; ik zei net tegen mn vriend. Het is me niet gegund. Toen ik E net had zakte mn leasepaard door de trailer, daarna ging mn eerste eigen goed te laden paard dood, toen kwam de Fjord en belandde ik in het ziekenhuis, en nu gaat de stalgenoot weg Maargoed, ik zal moeten sparen voor een eigen haha!
JeaDH
Geplaatst: 18-10-15 16:42
Geen van beide helaas Zonnetje..........
Je kunt tegenwoordig toch op heel veel plekken ook een trailer huren Marrit?
Ik vraag me af, had ik niet toch beter een zwarte deken kunnen kopen?
EK19
Geplaatst: 18-10-15 16:48
Laat het maar weten dan zal ij mn puppieogen gaan gebruiken bij Inge haha.
Ja heb inderdaad wel een verhuurbedrijf om de hoek zitten gelukkig! Alleen dan ben je aan tijden gebonden. Maar komt goed, ze zijn erg soepel daar gelukkig.
Haha, rood.. Zwart.. Bruin, groen Ik heb een bruine deken, dan valt het niet zo op
Wow, cremmie is wel erg bijzonder hoor! Een echte blikvanger. Blijft ze nog lang?
Toevallig afgelopen week met de eigenaresse afgesproken dat ze eind van de week wordt opgehaald. Ze is nu ook bezig met wisselen en heeft er toch af entoe wel beetje last van. Dus komt goed uit dat ze nu een wintertje bij kan komen. Vant voorjaar komt ze weer terug
Marrit13
Geplaatst: 18-10-15 18:02
Oh dan kom ik van't voorjaar haar op de foto zetten (neem aan dat mn toestel dan wel gemaakt is ) en dan Devil doorrijden? Of kan kleine Diva nog niet afgespeend? (Nul verstand van die dingen)