Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
snowdon schreef:Bruce? die ken ik niet? iemand een foto of een site of adres?
Jean schreef::DNet geboren om 1/2 8 een zwart hengstveulen met 2 witte achterbeentjes en een bles de 1e nakomeling van Raven
Ben alleen zijn naam weer kwijt
flettie schreef:Heeft iemand een foto voor mij van O'Brian uit Dld??
Ben benieuwd of dat nou de hengst is die ik laatst een Duits paardenblad zag staan want die was echt om teBen alleen zijn naam weer kwijt
Het was een zwartbonte Cob met een mooie uitstraling!!
)
maaruh Jacky let maar op je bent snel gestrikt om iets vast te houden (wim duwt t gewoon in je hand
zo liep ik 2 jr geleden in Someren ook ineens met zijn paard
)
De "oude bekenden van mij " O'Bryan (vos met bles en witte voeten) en Mc Millan (heel donker bruin en leuk gevlekt) hoop ik ook te zien. ben benieuwd hoe die uitgegroeid zijn heb die al ca 1,5 jr niet gezien
die was wel gaaf veranderd toen ik hem bij een show zag ...
oeps staat zelfs al een foto van Bryan op.
Jean schreef:![]()
Net geboren om 1/2 8 een zwart hengstveulen met 2 witte achterbeentjes en een bles de 1e nakomeling van Raven
ja Maestro kennen we wel
en alle mensen met een hengst bij die ze ook op bokt hebben "geshowt" zijn denk ik wel herkenbaar
(heb ik vorige keer niet gedaan--> kletste toen ook nog niet zoveel op bokt
)
Al zal het wel pas zondag of maandag worden dat ik ze op bokt heb
en misschien een oranje veter om mijn arm (als ik die kan vinden
)
grid schreef::D ja Maestro kennen we welen alle mensen met een hengst bij die ze ook op bokt hebben "geshowt" zijn denk ik wel herkenbaar
![]()
Ik zal duimen dat alle "bokt" hengsten mooi wit blijven. Heeft ie een zomerdeken of zo op en benen met stalbandages of proberen jullie het zonder hulpmiddelen zo wit te houden![]()
Bonte schreef:Woont er iemand in de buurt van Velddriel en weet hoe het weer daar nu is. Er is sneeuw voorspelt en ik hoorde dat er in Hengelo (tja wel andere kant) al sneeuw ligt. Hou er eigenlijk niet van om met sneeuw zo'n eind te rijden.
Weet iemand iets???
Sorry helaas ik kan niet naar Veldriel komen