Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Alfi2010 schreef:WHHAAATTTT??????
Wie gaat er zomaar aan de voorpluk van je pony knippen? Ik zou echt des duivels zijn!

Alfi2010 schreef:Oh, je bent niet de eigenaar van de pony. Tja, dan kun je er waarschijnlijk niet heel veel mee. Maar dan nog.....wie knipt er nu de voorpluk van de manen? Snap die mensen echt niet.
Heb ooit een shetlander gekocht waarbij ze dat ook gedaan hadden: voorpluk, staart en manen: allemaal kaarsrecht afgeknipt! Mensen vonden het prachtig en waren tikkie teleurgesteld dat ik er als nieuwe eigenaar niet blij mee was. haha

. Het trekpaard schaafde met zijn tanden langs het ijs...

. Ach, eerst maar eens echt gaan oppakken onder het zadel voor ik verder droom naar andere zadels haha
!! Wat is Indah toch een plaatje! Kwita wat mooi om te zien dat met het ijs. Die van mij is daarintegen echt een mietje, die zit een kleine plas water en springt nog liever bij mij op m'n rug dan dat hij er doorheen gaat.
dus dat maakt het ook niet makkelijker. Overigens liep hij er wel fijn onder. Nu een Thorowgood, vind het prettig dat ze hem helemaal met wol en boom kunnen aanpassen, maar mis het fijne oude bankstel gevoel van de Barefoot wel haha.