Al dat moois van Faline voorbij zien komen. Knappe Special! Allemaal knappe bontjes met speciale kleurtjes. Mooie Nova. Wat kleurt ze mooi door.
Donkere valk. Bijzonder hoe donker ze door sooty kunnen worden. Knappe red dun. En nog een knappe RMH.
De wildkleur bonte een paar pagina's terug is erg gaaf, maar qua kleur natuurlijk niet bijzonder omdat er zo te zien Fjord in zit. Dan valt wildkleur natuurlijk wel te verwachten.
Bijzonder die twee champagnes zo naast elkaar. Leuke pintaloosa! Ben niet zo van de mini's maar wat een fijn poppetje!
En ook allerlei mooie roans! Komt misschien wel vrij veel voor bij Belgische trekpaarden (en shets trouwens) en kruisingen maar vind het wel gaaf uitzien.
En ook een aparte verschijning, die donkere appaloosa met lichte hoeven. Mijn valkje (kleur die bij haar ras trouwens ook relatief veel voorkomt).
haha mij paardje is ook al hard aan het verharen. Ik heb al bijna een bruin paard. Ze is trouwens al eens uitgescholden voor belgisch trekpaard! Wel vanaf een fietspad zo,n 100 a 200 meter verderop. ( kwam ik later via-via achter mhihi). Moest er wel om lachen aangezien het een 'iel' dravertje is. Wat een mooierd josav!
JoSav
Geplaatst: 30-09-13 21:14
Dankjullie. Klopt, Muzanna is licht metallic. Niet zo metallic als een AT die officieel als goud valk geregistreerd is, maar het is zeker zichtbaar dat de haren 'anders' zijn, een beetje alsof er metallic spray overheen zit. Is ook in kunstlicht goed zichtbaar.
En op dieet, trouwens. Ze is al behoorlijk afgevallen en lijkt al een heel ander paard zo.
En dat je paard voor ander ras wordt aangezien is een bekend fenomeen. De mijne wordt aangezien voor Quarter (wenbaar is ze wel!) of Arabier (terwijl deze kleur niet eens voorkomt) en wordt ook regelmatig 'uitgescholden' voor schimmel.
Mag nog wel wat droger, maar dat komt wel met training. Ze is in elk geval al een tijdje niet meer voor Quarter aangezien, hahaha. En met een beetje geluk kun jij hier volgend jaar ook jouw bijzondere kleurtje showen.
Nog eens enkele fototjes van mijn speciallekes.. Palomino tobiano
Smoky grullo
En onze knappe Arany in de Lommelse Sahara (de volledige, prachtige fotoshoot door Lisa Dijk, Merel Bormans en Marlinda Van der Spek staat op Arany's facebookpagina) Hij is de papa van de 2 voorgaande veulentjes, de palomino is uit mijn oude merrie en de grullo is van mijn jonge merrie.
Arany zijn mooie kleurtje (en hartje)
En als laatste ons Ninatje, mooi vos is eigenlijk toch ook niet lelijk?
jokari
Geplaatst: 30-09-13 22:08
Dacht net te zeggen, Muzanna zit goed in het vlees. Prachtig paard ! (Ik moet niet veel zeggen, die van mij is een heuse plofpony voor de moment)
Mooie paardjes Tinniie.
xElienx
Geplaatst: 01-10-13 00:48
Mooie kleurtjes hierboven
dapperedodo schreef:
En sterre grijs aan het worden ze was zo mooi zwart, dit is ook mooi
Ze ziet er super uit Jorieke En ook al op dieet haha, mijne beide jonge merries staan ook op rantsoen, ze hebben een iets te goede zomer gehad op t land
Ik weet niet offie hier thuis hoort maar ik kan hem geen vos noemen en ook geen valk maar wat dan wel? Fotootjes waar je z'n vacht goed ziet! en eentje voor z'n manen!