Toen hij uit de kliniek kwam was hij ook even "vergeten" wat ook al weer wel en niet mocht, moest weer echt even een paar dagen op mijn strepen gaan staan.
Met Hummer gaat het op dit moment heel goed, geen koorts en de medicijnen voor de maagzweren werken super, hij is weer helemaal zichzelf. Over twee weken de controle daar wacht ik met spanning op af.
Tsja maagzweren dat is wel het laaste wat ik bij een relaxe altijd etende NZ had verwacht .
Ik kijk uit naar je foto's.
Vind de vader van Hampus echt geweldig... Kronprins 1946 is toch echt wel 1 van mijn favorieten hengsten
)? Kron is een fantastisch paard, ik heb hem gezien en bewonderd toen we Hampus hebben gekocht, we hebben lang getwijfeld of het Hampus of Kron moest worden. Omdat ik toen zwanger was van mijn 2e kindje (27-2-12 geboren) heb ik toen besloten om toch voor Hampus te gaan. Kron was toen ruim 3 en er aan toe om serieus wat te gaan doen, ik was toen en ben nu echter niet in de gelegenheid om dat te doen omdat ik erg druk ben met weer een kleine baby in huis. Ik zou nu te weinig continuïteit kunnen bieden wat betreft de trainingen. Het is wel lang blijven kriebelen wat Kron betreft, prachtig paard.
. Nu de échte Hampus

Ben benieuwt naar jouw foto's 

. Ik ben van mening dat een paard niet alleen hoort te staan dus we zijn gaan zoeken naar een geschikt 'gezelschapspaard'. Deze ruin kwam op ons pad en de we zijn nu dan ook helemaal compleet.