Ik heb vanmorgen weer een lekker buitenrit gemaakt, paraplu's, een groep hangouderen met yoga matjes, een kudde rolstoelers en de bladblazer van de gemeente. Alles best spannend maar geen reden tot paniek.
hier mocht melody vandaag mee naar het stage adres van onze dochter. ze loopt 1 dag in de week stage en als haar stage erop zit, krijgt ze les met melody....ben heel benieuwd. hij vond het in ieder geval maar niets dat hij zo vroeg in het donker de trailer op moest, haha
Jou is ook zo'n knager... zijn halstertouw ziet er om die reden dus ook níet uit...smerig rafelig geheel..
EK19
Geplaatst: 15-10-15 23:05
heel veel gelezen waarvan de helft al langs me heen is gegaan, sorry!
Heb iets gezien over het scheren. Vorig jaar rond deze tijd voor het eerst Ben geschoren. Dit besloten omdat hij dag en nacht buiten staat en bij het intensieve werk hij heel erg nat was en dan behoorlijk kou kan vatten. Nadat zn vachtje eraf was, gelijk een onderdeken erop gedaan! Toen het kouder werd heb ik een staldeken als extra er onder gedaan. dit werkte prima! En geen moment spijt van gehad.
Ben is redelijk vooruit gegaan. Op de foto's van toen en nu zat weinig verschil. Waarschijnlijk is er tijdens de val een wervel iets verschoven die dus de zenuw heeft beschadigd. Het herstel van een zenuw is bij zowel een jong als oud paard heel langzaam. Nog even een wintertje overbruggen en in Maart terug komen. In november gaan we nog naar een andere kliniek die met warmtebronnen werkt. Hierdoor kunnen ze de precieze plek vinden en even een nieuwe visie is ook wel oke!
Verder heel druk met alle paarden. Woensdag sinds 4 maanden weer op wedstrijd. Ga dan ook voor het eerst met Nora, kwpner, starten in het M2 in Luttenberg. Ben heel erg benieuwd. Zondag en woensdag maar is even op Parsifal stappen om hem donderdagavond mee te nemen naar cc in Luttenberg. het is net een h**r haha met al die verschillende mensen op zn rug.
Cremello doet het heel erg goed. Super leergierig en ongelooflijk lopen. Nu 6 weken onder het zadel en bied geheel uit zichzelf sinds vorige week het nageven al aan. En dit zonder slof, bijzet of iets dergelijks (heb hier echt een hekel aan bij jonge ponys). Vandaag eigenaresse geweest en was laaiend enthousiast. Om haar even na te laten denken en even de tijd te gunnen wordt ze volgende week weer opgehaald. Vant voorjaar komt ze weer terug en dan mag ik haar uitbrengen op de wedstrijden. super leuk! Komt mooi uit want over 3 weken ga ik verder met Devil en ik krijg over 2 weken een 3 jarige kwpner die nu 3 weken onder het zadel is. Dus genoeg te rijden al zeg ik het zo!
Gaan er behalve Ria en ik 7 november nog meer mensen naar de les van Ineke??:D