Ik ben al 2 dagen ondergedoken in huis hahaha, stallen doen ponys naar binnen en hup naar huis brrrrr
Punz
Geplaatst: 14-10-15 19:45
Oh PW... Echt naar zeg. Wat kan het toch een (pijnlijke!) klus zijn zeg, het kopen van een pony die je past. Hoop dat jullie snel meer geluk hebben!
Vandaag zelf ook het weer getrotseerd, in ieder geval met Punzel. Jou-Jou had vrij: in verband met vakantie instructrice geen les, en ik had de dag verder zo gepland dat ik geen ruimte meer over had om ergens naar een binnenbak te gaan. En om met een net geschoren pony nu in de koude regen te gaan rijden, durfde ik toch niet. Hij had dus vrij vandaag.
Met Punzel wel les, Ineke kwam aan huis vandaag. Erg fijn gereden, en eigenlijk zelf totaal niet meer in de gaten dat het regende. En gereden met oortje, dus Ineke kon zelf lekker droog staan tijdens het lesgeven. Helemaal ideaal!!
Klein stukje film van vanmiddag ( muziekje achter gezet: weet niet of Ineke zo hoorbaar wil zijn als ze op deze video was. Filmster zit náást Ineke.) Punzel was aanvankelijk tintel, tintel, tintel fris ( ) maar best snel was het:
Zit zelf even wat te rommelen, maar zo tevreden met Punzel zo, dat ik het toch wil delen!
Edit Marrit:
Er kómt een punt dat je de werkelijkheid moet gaan geloven
Ach wat jammer PW, moeilijke keuze misschien maar er komt vast een ander op je pad.
Veel plezier Kirsten
Mooi stukje film punz
kirsten4
Geplaatst: 14-10-15 21:00
Punz, ziet er weer top uit!
M'n les op Pars was heerlijk! Wel fijn, een keer zo'n nuchtere & relaxte pony onder m'n kont Rij op een heethoofd haha, daar is Pars niks bij! Maar was echt leuk! Wel weer heel erg wennen, rij namelijk zo'n smalle NRPS'er/Arabier & dan dit, maar heerlijk! Hij kan zo fijn lopen Ook lekker gesprongen, kan ik ook niet fatsoenlijk met die ander, dus echt top!
Knappe pars! Punz, ik kijk je filmpje straks even! Had al wel wat screens gezien, dat zag er lekker uit.
Jammer van de roodschimmel maar een verstandige keus!
kirsten4
Geplaatst: 14-10-15 21:11
Hahaha die zal Marrit zeker nodig hebben ja
Nou ik kwijl ook weg bij pars en de andere connies hoor! Ben toen nadat Bosco verkocht was gestopt met rijden voor een aantal maanden, heb nu dus die geweldige vos te rijden, maar blijf een zwak voor ze houden hoor
Marrit13
Geplaatst: 14-10-15 21:28
SkyMarian schreef:
*pakt vast eem teiltje voor marrit*
Ik vind het zó'n stoere knol he? Dat straalt toch wat uit of niet?
Marrit13
Geplaatst: 14-10-15 21:30
Fijn filmpje van Punzeltje! Ziet er lekker ontspannen uit
Ik vind het zó'n stoere knol he? Dat straalt toch wat uit of niet?
Ben het met je eens hoor!
ElSea
Geplaatst: 14-10-15 22:19
Jeetje Kirsten dat is een leuke!! En netjes op dat filmpje hoor Punzel!
kitobeer
Geplaatst: 14-10-15 23:49
aandag en dinsdag nog wat getraind maar vandaag lekker koffieleut gehad en mijn overige foto's van de fotoshoot gekregen. Ik vind het zoooo koud.
Ik vind het moedig hoor om verstandig te kunnen beslissen dat een pony niet in je kudde past. Ook al is hij nog zo lief in omgang
Kwam vandaag nog een post tegen op Facebook dat het oudste paard gestorven is aan een leeftijd van 49 j. Sow dan zijn we nog niet eens op de helft. Hoe oud is de oudste connemara ooit geworden dan men weet ?
Geen idee hoe oud te oudste Connemara is geworden. Wel heel blij dat mijn eigen oudje ( geen Connemara maar New Forest x arabier) die ik op haar vierde kreeg de mooie leeftijd van 37 heeft mogen halen, en al die tijd mijn pony is geweest!
Geen idee hoe oud de oudste connemara is geworden, die van ons 31 Een vriendinnetje van me heeft er een gehad en die is volgens mij ergens van iets 37 geworden, maar weet het niet zeker.