Het grappige is dat ik zulke foto's altijd toegestuurd krijg en het gebeurt zonder dat ik erbij ben. Vind ik niet erg omdat ik mijn stalgenoten vertrouw en de pony ook, maar vind het wel superschattig om te zien dat alle Larry-fans zo bezig zijn met dat knuffelen en tutten.
Vesten met dit weer zijn echt heerlijk, vooral fleece vesten. [aanrader!] Hopen dat er bij de divoza weer snel korting is dan maar.
Mbt fokken: Er zijn een een aantal buitenlandse hengsten via KI beschikbaar. Nederlandse hengsten heb je als voordeel dat je ze makkelijk zelf kunt gaan bekijken. Ook leuk en een aanrader: vakantie rondrit langs Europese hengstenhouders ( hebben wij 2 jr geleden gedaan: duitse en 1 deense fokkers/hengsten bezocht. Zo leuk!
En... over de orenkwestie wil ik het hier niet hebben ( oeehhhh Punzel heeft giga oren...)
En verder.. Uit de oudere doos: babypunzel plaatjes:
Mams is inderdaad meer dan mooi: Pilgaards Vogue ( google haar maar eens) Op 2 jarige leeftijd miss Connemara in Denemarken, daarna naar Duitsland, naar fokster Patricia Smidt. In Duitsland is Vogue een beroemdheid in Connemaraland: heeft meerdere goedgekeurde en goed presterende zonen gegeven ( oa ook Pattys Sommartiden: zoek die maar eens op op youtube ).
Vorig jaar was met haar hoge leefttijd ook nog overall dagkampioene op de Nederlandse merrie keuring. Kortom : oprecht een Gránd Old Lady!!
Zie nu dat ik beide al eens gezocht heb. Leuke hengst, maar wat mij betreft nog te luxe. (plus dat zijn beweging door de manier van rijden erg slecht tot uiting komt. )
Koppie thee opdrinken en eens zien hoe de pet van mijn heksenfeetje staat vandaag.
Goeiemorgen, ik stap er net af, zal zo eens kijken of de upload werkt vandaag.
Iedereen is weer lekker bezig, zag een mooie kruising voorbij komen, helaas geen bak met geld ..... en pony´s genoeg, zoekt smiley ..... mn toetsenbord op de computer is van slag
Heb net ook wat filmpjes gemaakt van het longeren. Zal straks kijken of het de moeite waard is om ze te uploaden. Kan zo maar zijn dat ze ondersteboven staan mezelf kennende.
JeaDH
Geplaatst: 07-10-15 12:26
Wat een leuke foto's weer! Ik ga zo naar Jaimy, en neem haar mee voor een half uurtje les.....
Filmpjes van het longeren. En check ook heksje heeft wel eens gele manen en staart.
En voor de liefhebbers die geen probleem hebben met een kleine nekverrekking.
(over de longeerhulp.....I know dat deze halverwege haar rug bivakkeert. )
Marrit13
Geplaatst: 07-10-15 18:19
Helemaal vergeten te reageren op mini-Ben die helemaal niet zo mini meer is Pokon gevoerd, Fino?
Zo, madame sjouwt lekker weg! Komt ook steeds meer buiging in het achterbeen, mooi hoor!! Ik heb vandaag ook fijn gereden, had paar keer echt fijn teugelcontact én paar pasjes nageeflijk. Hij doet zó zn best!
Én... Had een prijs van de lokale ruitersportshop gewonnen:
Agos helemaal in de stijl van Lloyd. Super dat hij zo goed zijn best doet.
Change3x
Geplaatst: 07-10-15 21:36
Witte heks doet het goed!
Ik was eigenlijk van plan het niet te posten maar ik doe het toch even. Bij hele goede kennissen is alles afgefikt, ze zijn alles kwijt en het ergste was is dat het niet verzekerd was omdat dat niet mogelijk was.. Het breekt mij echt om deze lieve mensen die dit niet verdienden zo te zien.. Morgen gaan mams en ik dekens voor de pony's, rijkleding, dekjes en jassen brengen. Ik heb zo met ze te doen, brr. Stuk op hart van Nederland: http://www.hartvannederland.nl/nederlan ... denschuur/
Toch even reageren op je bericht Elysa, wat ontzettend erg zeg! Wat een nachtmerrie.... Bah! Wat goed van jullie dat jullie spullen gaan brengen.. Knuffel!
Verschrikkelijk.. Wat een nachtmerrie is dat. Goed dat jullie spullen gaan brengen!
Punz
Geplaatst: 07-10-15 21:59
Curly: Heerlijke bosfoto!
SM: Fijne filmpjes van het heksje! In mijn ogen toch gewoon een fee hoor! En ze gaat inderdaad lekker lopen! Marrit: Ook hier nog gefeliciteerd met je pennyprijs!
Elysa: tof dat jullie dit dan zo doen!
Voor de niet fb-gangers hier mijn woensdag middag foto's:
Woensdagmiddag deel 1:
En woensdagmiddag deel 2:
Kortom: beide pony's gereden. Punzel lekker thuis, accent op rust en ontspanning, lekker lang laag draven ( wat nog een kunst op zich is....) en met Jou-Jou naar de les. Accent dit keer op doseren van de ruiterhulpen en tijdig voelen wat er onder je gebeurd.
Zowel met Punz als met Jou heel fijn gereden, met beiden tijdens het rijden bereikt wat ik voor dit moment wilde bereiken, en ook nog tijd en ruimte gehad om op mijn eigen houding ed te letten..( wat niet wil zeggen dat het al ok is....pffff) Kortom: echt helemaal tevreden!!