en alle paarden die erop lijken. Eigenlijk vind ik een paard al niks als het boven de 1.60 komt
. Ben een echte ponymens, vooral de shetjes en kleine welshjes, prachtig spul
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en alle paarden die erop lijken. Eigenlijk vind ik een paard al niks als het boven de 1.60 komt
.
(voor tinkers met maanogen maak ik een uitzondering
) Geef mij maar een KWPNer onder me kont
Die zie je overal!

CtjeLief schreef:Citaat:De arabieren fans houden juist van dit sensibele, maar er zijn genoeg mensen die er niet van houden.
Helemaal mee eens, MAAR sensibel is iets HEEL anders dan wild/nerveus.. zoals ze vaak worden afgeschreven, en dat is echt een fabel over dit ras! pony's waar arabisch bloed in zit (dus halfbloeden/nrps'en entc) zijn een stuk drukker/'wilder'/pittiger dan VOLbloeden... maar weer veel minder sensibel
) en daar hebben laatst twee kinderen op gelest. Een heel klein meisje van 8 jaar en een klein meisje van 9 jaar. De oudste kwam net met haar beentjes onder het zweetblad vandaan en de jongste bleef met haar beentjes hangen ergens halverwege de zweetblad
. De jongste heeft nooit les gehad en de oudste heeft alleen een beetje leren draven. Mijn paard liep alsof ze op eieren liep, zo ontzettend voorzichtig. Onder mij kan mijn paard veranderen in een brok dynamiet
. Ook ken ik er veel die niet smal, overbouwd of een giraffe-nek hebben. Maar dat maakt niets uit, iedereen zijn voorkeuren
, alhoewel ikzelf nooit kwetsende opmerkingen naar een bepaald paardenras zal roepen (welke ik hier wel vaak genoeg teruglees).
Youko schreef:Maar dat maakt niets uit, iedereen zijn voorkeuren, alhoewel ikzelf nooit kwetsende opmerkingen naar een bepaald paardenras zal roepen (welke ik hier wel vaak genoeg teruglees).
- staan (en nog een heel aantal op mijn verlanglijst). En die keer dat er een IJslander door de bak heen crosste hebben ze me ook moeten wegtrekken... 
zap schreef:Ik heb helemaal niks met KWPN'ersen alle paarden die erop lijken. Eigenlijk vind ik een paard al niks als het boven de 1.60 komt
.
Ben een echte ponymens, vooral de shetjes en kleine welshjes, prachtig spul
Nee doe mij maar minipaardjes of een Arab.
. Natuurlijk zijn er wel uitzonderingen hoor! ik ken zelf een aantal arabieren die ik wel leuk vind!!;) Verder heeft eigenlijk alles met uitstraling te maken. Als ik een arabier bijvoorbeeld zie die veel uitstraling heeft en er is een klik tussen ons dan maakt het mij niets meer uit dat het een arabier is.