Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
trisca schreef:Is hij al een keer gekeurd Martine? Vind het een aansprekend dier. Hoe groot is hij?
Verona 5000-6000? Gekeurd?
trudydejong schreef:Wamorkus: 5500
Isobel: 4500
trudydejong schreef:Waaruit maak je op dat ze elke dag moet presteren?
Het feit dat ze uit een predikaatrijke lijn komt wil niet zeggen dat ze hard moet werken. Daar heeft zij niets voor hoeven doen
Daarnaast gaan we in het weekend regelmatig met haar/ en of halfzus en moeders op buitenrit. Dus wat dat ten gaat vind ik dat je niet te snel moet oordelen. We zijn particulieren, en zeker geen trainingsstal. Ze staat iedere dag buiten in een wei vol met gras. En het uurtje dat ze aan de bak moet, nou zeg tjonge, wat een zware opgave....
trudydejong schreef:Ik val ook helemaal niemand aan, maar ik word wel aangevallen vanwege het feit dat er gezegd wordt dat mijn paard binnen nu en een tijdje in de staak gaat. En dat door iemand die ik helemaal niet ken, en niet eens weet hoe wij haar trainen.
Ja, paard wordt gewoon nog door getraind en rijden lekker in de L2 de punten bij elkaar. Helemaal niets geen haast. We hebben echt niet ieder weekend wedstrijd!
* Zo, hart gelucht
_Pasja_ schreef:Tarita: €10000, leuke pony met goed nievau
Udon: €5500, mooi paard met potentie. Jammer dat hij geen wedstrijdervaring heeft.
L: 1000/1250 door zijn verleden en OCD
Trudy: €10000, toekomstige topper!
Yvie: €7500, goede afstamming en een mooi paard.