Milkaatjuh schreef:jasmintjhu schreef:1:fjord gewoon geen uitstraling en er zit echt niks in
2:tinker ik hoed niet van zulke slome paarden
3:haflinger/ijslander te sloom en geen uitstraling
Mijn haf meeten? Neem je je woorden wel terug.
Milka is absoluut niet sloom, ze is nog nooit verslagen met crossen. Ook een arabier (heeft er tegen 2 geraced) konden niet aan haar tippen.
En uitstraling?? Kom gerust een keertje langs!
haha dat zal wel een arabier zijn geweest met drie benen, als je denkt dat een haflinger sneller is dan een arabier dan ben je niet helemaal erbij met je hoofd, ik rij al m'n hele leven arabieren en ze zijn bijna niet te verslaan. sorry haffies vind ik schatjes maar een arabier is niet te verslaan door dat ras!
En uhm ze zijn ook niet moe te krijgen, arabieren zijn de trouwste paarden die er bestaan ze gaan door het vuur voor hun baas. en dat is voor de meeste rassen niet zo!

dat zijn juist prachtbeesten.. alleen die snelle draf bij de meeste ijslanders is niet te doen met lichrijden:P maar ja, mijn minst favoriete rassen zijn dan toch wel:
Ik rijd af en toe een Trekpaardmerrie bij, op stal een superlief dier, je kan er alles mee doen. Onder het zadel en aangespannen is ze lekker voorwaarts en werkwillig, ze zou nooit zomaar gaan bokken of steigeren, tenzij je er naar vraagt natuurlijk. Ze is wel heel erg fel, maar absoluut niet gemeen.
) dan kan je toch bijna niet zeggen dat Haflingers k*tkarakters hebben, want het kan dan toch bijna niet anders dan dat het een heel werkwillige pony was?
Ja dat kan ik wel zeggen haha.. Ik heb er kei en keihard voor moeten trainen en werkwillig is en was ze niet en zal ze ook nooit worden
KWPNer heeft er ook 1.