Veel plezier morgen bij de wilde koniks! En foto's tonen hier he

Hier stonden ze daarstraks lekker asociaal te wezen, elk aan hun eigen hoopje hooi haha

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nadine_yvana schreef:Wow wat gaat dit topic ineens snel! Leuk dat jullie allemaal zo actief zijn en wat een prachtige foto's komen er voorbij zeg!
Ik wil jullie allemaal nog een heel gelukkig nieuwjaar toewensen! (Beetje laat, I know, maar niet minder gewenst)
Hier is het volop winter. Kan al een tijdje niks met de paardjes doen. Daarnaast moet ik ook fulltime werken. Maar tijd voor lekker kroelen is er natuurlijk altijd. Ze hebben een heel dik wintervachtje en Nero kan nu eindelijk even zonder deken staan. Stiekem geniet ik echt zo van de winter.
Laatst ging ik met Nero en Charly wandelen en toen schrok Nero zo erg dat hij los brak. En Charly ging erachter aan, die kon ik ook niet meer houden. Ze vlogen een gigantisch drukke weg over tijdens spitsuur (er stond zo´n dikke file en auto dwars op de weg dat ik dacht dat ze aangereden waren)en toen het bos in. Nou wat een hel, politie en alles erbij, het was inmiddels al donker geworden en ze waren uiteraard nergens te bekennen. Vind maar eens 2 zwarte ponies weer in een pikdonker bos wat immens groot is. Ben nog nooit zo in paniek geweest. Maar gelukkig zijn ze uiteindelijk gevonden door een kennis vlakbij mijn oude weide. Maar ik heb er wel een knauw van gehad. Nero is ook veel meer gespannen na oud en nieuw en waarschijnlijk heeft het daar ook mee te maken. Hoop het nooit weer mee te maken in ieder geval. Het had zo anders af kunnen lopen. Je ziet ze de weg op rennen, maar je kan niks doen, je bent compleet machteloos. Nou, dat was genoeg avontuur voor de komende 20 jaar kan ik je vertellen. Nu maar weer gauw verder met het dagelijks leven en niet teveel bij stilstaan.
kwita schreef:wat een leuke foto's! Gelukkig zit je weer te paard, langzaam aan he anders duurt het alleen maar langer.
En ik zou het top vinden een western konik![]()
(en wat een piep klein dekentje bij zijn inimienie vriendje, wist niet dat ze zo klein er ook waren)