Rommy kan eigenlijk alles hebben van mij.... Ik kan hem proberen op te tillen onder zijn buik(spierballen testen
) en dan komt er eigenlijk best wel dat druk op zijn buik maar hij vindt alles best of ik trommel onder zijn buik en op zijn billen, rug hals achterbenen
ik kan rondjes om hem heen rennen, over hem heen hangen hem bij zijn hoofd pakken en die heeeeel stevig vast houden hij vindt eigenlijk niks erg....... Oooowja, 1 ding langer dan 10 sec stilstaan vindt hij erggg lastig. Behalve als ik me dus gedraag als een mafkees dan vindt hij t wel erg intressant. We hebben inderdaad ook een aantal ezels die heel gevoelig zijn
Als je ze dan aait gaan ze helemaal door hun rug zakken enzo... Bij de lichtste aanraking al...
PF

Ik heb ook ezels! Moeder Truus, vader Blacky en sinds 20september 2010 hebben ze een dochter Eefje
Ik geef haar elke dag brokjes 's middags, en dan laat ik Truus en Blacky altijd in de wei. Ik had haar dus uit de wei gelaten, en ze liep gelijk achter me aan naar het terras, toen begon ik te rennen en ze rende zo met me mee!
Ze kan trouwens ook al best goed lopen aan het halstertje
, voetje geven ben ik nu aan het oefenen. Tijdens het brokken eten ga ik altijd op een stoel zitten er vlak bij, en als ze het op heeft legt ze haar hoofd op mn schoot om gekriebeld te worden..
Van ongeveer nu.
Toen we ze net hadden.