Nemurin schreef:Ik heb toch niet met m'n kont bovenop de jouwe gezeten Hellen.
Ik denk wel dat je bovenop mijn draver bedoelt toch?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lielle schreef:RoyalMemory, wat is dan de waarde van jouw opmerking eerder dat het achterbeen zo ver kan ondertreden? Dat voegt toch niets toe aan een dressuurdraf als hij dat alleen maar kan door wijd te gaan? volgens mij praten we langs elkaar heen.
sporter schreef:Er word in het algemeen gevraagd waarom geen draver?
Maar als er in het algemeen antwoord gegeven word dan zijn mensen op hun teentjes getrapt want ze weten wel een uitzondering. Dit klopt ongetwijfeld maar lijkt me niet van toepassing op dit topic.
Mackie schreef:sporter schreef:Er word in het algemeen gevraagd waarom geen draver?
Maar als er in het algemeen antwoord gegeven word dan zijn mensen op hun teentjes getrapt want ze weten wel een uitzondering. Dit klopt ongetwijfeld maar lijkt me niet van toepassing op dit topic.
Nou, we zijn niet op onze teentjes getrapt omdat we wel een uitzondering weten, maar we willen de vooroordelen ontkrachten, omdat de vooroordelen die wij ontkrachten dus helemaal niet over uitzonderingen gaan, maar voor een merendeel van de dravers gelden. Dus als er hier wordt gezegd: 'ik wil geen draver, want dat zijn van die heethoofden'. Dan ontkrachten wij dat door te zeggen dat de meesten juist heel cool in de kop zijn (met de juiste ruiter) en willen we alleen aangeven dat de reden van diegene om geen draver te willen op een vooroordeel gestoeld is en niet op een kwaliteit van het ras.
Waarmee ik dan weer niet wil zeggen dat je dan maar een draver moet nemen, als het niet het ras is voor je moet je er ook vooral níet aan beginnen
En ik ben toch niet zo snel op m'n teentjes getrapt hoor, ieder z'n eigen ras.
Mackie schreef:sporter schreef:Er word in het algemeen gevraagd waarom geen draver?
Nou, we zijn niet op onze teentjes getrapt omdat we wel een uitzondering weten, maar we willen de vooroordelen ontkrachten, omdat de vooroordelen die wij ontkrachten dus helemaal niet over uitzonderingen gaan, maar voor een merendeel van de dravers gelden. Dus als er hier wordt gezegd: 'ik wil geen draver, want dat zijn van die heethoofden'. Dan ontkrachten wij dat door te zeggen dat de meesten juist heel cool in de kop zijn (met de juiste ruiter) en willen we alleen aangeven dat de reden van diegene om geen draver te willen op een vooroordeel gestoeld is en niet op een kwaliteit van het ras.
Waarmee ik dan weer niet wil zeggen dat je dan maar een draver moet nemen, als het niet het ras is voor je moet je er ook vooral níet aan beginnen
En ik ben toch niet zo snel op m'n teentjes getrapt hoor, ieder z'n eigen ras.
sporter schreef:Ja nu kom je toevallig met iets dat wel een voordeel is. Maar als ik zeg ze zijn lelijk dan is dat mijn mening kun je 100 foto's laten zien die jij wel mooi vind dat veranderd er niks aan.
Ayasha schreef:als jij een bepaalt ras niet mooi vind mogen er zoveel types zijn als het wil, vind je het niet mooi, dan niet. Als er over smaken niet te twisten valt ga dan ook niet drammen dat er verschillende types zijn.
sporter schreef:Ja nu kom je toevallig met iets dat wel een voordeel is. Maar als ik zeg ze zijn lelijk dan is dat mijn mening kun je 100 foto's laten zien die jij wel mooi vindt dat verandert er niks aan.
sporter schreef:Ja nu kom je toevallig met iets dat wel een voordeel is. Maar als ik zeg ze zijn lelijk dan is dat mijn mening kun je 100 foto's laten zien die jij wel mooi vind dat veranderd er niks aan.
RoyalMemory schreef:sporter schreef:Ja nu kom je toevallig met iets dat wel een voordeel is. Maar als ik zeg ze zijn lelijk dan is dat mijn mening kun je 100 foto's laten zien die jij wel mooi vindt dat verandert er niks aan.
Als je een mening wilt uiten gebruik je gewoonlijk 'ik vind', dat komt heel anders over dan iets brengen als een vaststaand feit.