Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gefeliciteerd !!
GEFELICITEERD !!
Mijn paard die geen haar heeft maar alleen maar fel (
) zweette wel onder de deken dus doen we nu 's middags de deken af als het warmer is.

hoe ging het?
overigens maandag ook 'les' gehad van Joop (de oude eigenaar/mijn buurman hier)! Vooral heel veel uitleg gehad en zeer handige tips en oefeningen. Erg interessant en nuttig, veel aangehad! Gister was hij wat druk, alles was interessant en ontspanning zat ee niet in. Zadel er weer afgehaald, longeerlijn er aan (ook daar veel op geoefend, hij begint meer vertrouwen te krijgen dus het gaat steeds beter), paar rondjes laten lopen en toen weer het zadel er op. Overbodige energie was hij lekker kwijt en was meteen een wereld van verschil qua ontspanning
lekker gereden uiteindelijk. Achteraf lekker samen met Jack na de les van een vriendin gekeken, ik op het bankje en Jack aan een halster te grazen. Knuffelkont dat het ineens was
En om nog even extra Penny te zijn... 's Avonds heerlijk een uurtje bij hem in de stal gezeten. Meneer lag lang uit aan mij te snuffelen en te kroelen. Ultieme geluksmomentjes vind ik dat