Maxime, pony's zweten niet onder de dekens en het waait bij ons soms vies over en 's nachts is het heel koud, vooral voor Larry met zijn open luik naar buiten. Zouden ze zweten dan zouden ze ook niet 2 dekens op hebben natuurlijk. Mijn paard die geen haar heeft maar alleen maar fel ( ) zweette wel onder de deken dus doen we nu 's middags de deken af als het warmer is.
Hier vanmorgen mistig, maar nu een heerlijk zonnetje. Vanmorgen naar wedstrijd geweest en ponylief deed het weer super. Foutloos rondje en ook nog een prijs dus hele blije dochter. Morgen lekker een blokje om in het bos
Jeetje knap stel Emmy! Mooie set ook! Just had vanochtend jacht gelopen met de eigenaresse, hij zit al heel lang tegen spier bevangen aan, en nu is het toch wel een beetje aangeslagen. Heb er zelf weinig verstand van hoor, maar hij komt 48 uur niet de weide op, en morgen kan ik alleen maar stappen met m.
Jeetje curly, kan ze dat? Thanks voor de beterschap
Tribunals
Geplaatst: 03-10-15 17:35
Heerlijk al die foto's, krijg er zelf geen genoeg van!
Lastig Lieke, sterkte ermee..
Zo he C2D, das niet niks hoe ging het?
Afgelopen week erg fijn gereden steeds, de ontspanning komt steeds eerder! Eerst kwam het aan het einde van de training, inmiddels begint hij na een half uur al heerlijk na te geven en te sjouwen, heerlijk gevoel is dat! Alsof je niks in je handen hebt en alles als vanzelf gaat. Heel veel voelen, voelen en nog eens voelen waar de knopjes bij hem zitten. Want hij kan het allemaal wel overigens maandag ook 'les' gehad van Joop (de oude eigenaar/mijn buurman hier)! Vooral heel veel uitleg gehad en zeer handige tips en oefeningen. Erg interessant en nuttig, veel aangehad! Gister was hij wat druk, alles was interessant en ontspanning zat ee niet in. Zadel er weer afgehaald, longeerlijn er aan (ook daar veel op geoefend, hij begint meer vertrouwen te krijgen dus het gaat steeds beter), paar rondjes laten lopen en toen weer het zadel er op. Overbodige energie was hij lekker kwijt en was meteen een wereld van verschil qua ontspanning lekker gereden uiteindelijk. Achteraf lekker samen met Jack na de les van een vriendin gekeken, ik op het bankje en Jack aan een halster te grazen. Knuffelkont dat het ineens was En om nog even extra Penny te zijn... 's Avonds heerlijk een uurtje bij hem in de stal gezeten. Meneer lag lang uit aan mij te snuffelen en te kroelen. Ultieme geluksmomentjes vind ik dat
Vanochtend zelf wat ervaring opgedaan. 3 vriendinnen hadden clubkampioenschappen op hun vereniging dus lekker vroeg m'n nest uit en paarden in de knotten. 10 uur waren we onderweg en rond 13 uur weer thuis. Ondanks de kou was het leuk om te kijken en te helpen, weet ik ook weer hoe het met wedstrijden er aan toe gaat.
Jack wordt vanavond gereden door mijn zusje (meisje van 12, doodsbraaf issie bij haar. Lekker wat rondhobbelen) en morgen kijk ik nog even wat ik met m doe. Moet overdag werken dus misschien heeft hij ook wel vrij
Wij hebben vandaag 16 km rit gedaan. Ons oude favoriete rondje. Dat we al een aantal jaar veel te weinig gereden hebben. Ik word zelf ook wat ouder merk ik en vond het dus best spannend. Terwijl ik het vroeger 3 keer per week rond croste. Dus mezelf stoer gemaakt en hop met de pony op pad. Halfweg herkende eamonn ons rondje en kreeg hij er ook weer zin in. En dat betekend in piaffe voor ons racepad . Ons oude record staat op 46 km / u en vandaag zijn we even gaan aantoetsen zonder buitenrij conditie hoe ver we zouden geraken toch een 32km / u . Hard zat voor nu. Maar ik heb heerlijk genoten. En wil het weer veel vaker gaan doen. Eamonn was blij dat zijn kippeborstje bloot was want hij was nog aan het zweten. Morgen een dag rust hij zal wel stijf zijn. Maar ik vond zijn conditie erg goed. Hij bleef vlotjes . recupereert lekker en helemaal niks nada hoestje . En helemaal niks nada wegzakken in zijn knieën.
Jeeej volgens mij gaan wij weer stillaan aan onze comeback werken.