Pizza onze dochter is net 15 en helaas ik had toch de hoop dat het over zou gaan... Allicht wordt het wel minder nu ze deze lieve pony heeft en hij zo heerlijk relaxt blijft. Voor straks al vast lekker rijden pizza!
Tribunals succes bij de tandarts, hopelijk heb je deze keer na de tijd niet zoveel last.
Heksje heeft heel fijn aan de longe gelopen. Ze liep zo fijn over de rug dat de longeerhulp werkeloos over mijn schouders heeft gehangen.
Punz
Geplaatst: 30-09-15 15:19
C2d: Je bent vreselijk!!
Maar had hier vandaag onverwacht ruimte in mijn agenda, dus Ineke heeft Punzel niet gereden, maar heeft mij lesgegeven, heb Punz zelf kunnen rijden. Heerlijk, Heerlijk, Heerlijk !
Daarna fijn aan een lang teugeltje uitgestapt:
Bovenaanzicht;
Zijaanzicht:
Dus Curly, jij post maar, ik kan er tegen vandaag!
curly2day
Geplaatst: 30-09-15 15:55
Uh ..... jammer, morgen helaas geen tijd om te rijden, wellicht dat ik je vrijdagochtend nog kan aftroeven
Maar lekker hoor dat je even zelf hebt kunnen rijden
Haha nou dit zo dixhtbij de tandarts, maar dat is een hele goede dus vandaar dat we daar heen gaan Ik woon zelf in giethoorn!
JeaDH
Geplaatst: 30-09-15 17:41
xDebora schreef:
Tribinals, waar woon je dan? Die plaats waar de tamdarts zit komt mij bekend voor
Ah nog een vertegenwoordiger van het Hoge Noorden Debora . Met zijn hoe velen zijn we nu? Kunnen wij ook eens iets organiseren met onze connemara's?
Heerlijk met Jaimy bezig geweest, eerst een poosje poetsen, ze verhaard nog steeds . Toen even stap en draf aan de longe en daarna mocht ze even los. Ze heeft zich lekker uit geleefd . Na het feestje nog even serieus gelongeerd.
Ga je Jaimy scheren of blijft ze kort in haar velletje?
Foto's zonnetje.
Heksje heeft vooralsnog net als afgelopen winter een prima te pruimen winterjasje. Moet zeggen dat ze na behandeling van de osteo ook wat makkelijker aan lijkt te trekken qua spieren. Kijken of we morgen nog even kunnen rijden en dan wordt ze vrijdag geënt. Zaterdag dus ook nog maar even een dagje vrij.
De roodschimmel wordt vrijdag dan ein-de-lijk gekeurd. Hij had nog een hoestje waarvoor hij medicijnen kreeg, hierdoor is ervoor gekozen om het wat op te schuiven. Nu is de klinische keuring ook maar een momentopname maar met een hoestend paard op pad is ook niks. Dus mijn geduld wordt op de proef gesteld. Vind het allemaal heel spannend. Ga er stiekem vanuit dat ie vrijdag mee mag maar het is even geleden dat ik een eigen paard/pony op stal had staan
Wat een mooie foto's allemaal. Prachtige omgevingen om buiten te rijden, om jaloers op te worden. Mooi filmpje, Jack kan ook lekker sjouwen door het water, knappe connie.
Het is ook prachtig weer om te rijden, heerlijk zonnetje erbij.
Voor de import connies, wordt er in Ierland ook gelongeerd? Ik vind het wel fijn voor de afwisseling, wat onbelaste beweging/training. Kennen ze het rondlopen aan een touwtje?
Marrit naar de kapper, is het naar je zin? herken je afkeer Tribunals naar de tandarts... Brrrr SM uit eten, maakt toch veel goed Punz toch gereden Mellow geschoren, scheer je hem helemaal of in een (jacht)patroontje?
Spannend P. Geen idee of ze het daar leren. Heksje leek het principe iig prima te snappen. Dus of ik heb een enorm talent om haar in de rondte te slingeren, maar ik denk dat ze het al vaker had gedaan. Anders gewoon even vragen aan Jan.
pronkjewail
Geplaatst: 30-09-15 21:10
Nou ben ik ook wel benieuwd naar foto's zonnetje, voor en na graag!
Ik heb al lang begrepen dat de meeste connies de beroerdsten niet zijn qua werken dus het longeren zal vast geen probleem worden. En hij moet bij de DA toch op de volte, kan ik mooi spieken of het hem bekend voorkomt. Kan ook op mijn 'to ask' lijstje idd, goed idee SM
Spannend PW, geen idee wat betreft longeren maar ik gok dat Kareltje het al wel eerder gedaan heeft. Die ging zo goed qua commando's dat ik haar de 2e x gelijk los kon longeren.
In het kader van raspromotie. Zat net op de site te kijken van de stal waar ik de schriktraining gedaan heb. Blijkt dat het verslagje met foto's op bokt zowel via de site als via fb gedeeld is.
Stelletjes kletskousen Longeren valt natuurlijk elk paard te leren. Dat is juist het leuke aan nieuwe verse paarden blanco blad en je kunt nog alle kanten op. Ik heb met eamonn toen hij 4.5 was echt alle hoeken buiten de rijbak gezien. bij de uitgang sjoef stak hij telkens de aangrenzende wei over. grrrrr.
Ik ga zaterdag ook scheren. Jacht patroon. Ik moet altijd goed opletten met zijn lendenpartij en zijn nieren. Maar ik doe de hals en half en de borst en buik en de voorbenen al de rest blijft eraan. En ik wil weer een hartje of een sterretje.
Jou wordt vrijdag geschoren... helemaal kaal, alleen op zijn rug laat ik een "schabrakje" zitten.
En dan mag hij waarschijnlijk over een paar weken weer.... Maar het is nu al geen doen meer met die vacht van hem: hij heeft het veel te snel véél te warm als hij aan het werk moet.