Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Zebo is een vierjarige ruin van Murvey Benny x Leág, dus echt in Ierland geboren. Het is een enorm sociale, vriendelijke ruin, vaker bruinbont dan schimmel
Momenteel rijd ik niet op hem, maar ik hoop dat van het voorjaar weer te kunnen gaan doen met een nieuw zadel. Tot die tijd mag hij gewoon lekker buiten staan, grasmaaien en rustig pup zijn

Er zit echt zo'n Murvey Benny hoofd op. Topsport hoeft van mij niet, maar toch wel leuk om te weten dat zijn halfbroertje het zo goed doet 

Wat een vreselijk knap beest is dat! Vooral nu hij geschoren is, al is hij met een vachtje ook heel knap
Zou zo voor een schimmel doorkunnen
Het lijkt overigens geen pijn of onwil. Ze gaat gewoon met oortjes naar voor de hindernis tegemoet 
super fijn, sanne moest ook even weten hoe ze de pony op kon vangen na de sprong zonder dat hij ervandoor crostte en toen mel wist dat dat niet kon was het klaar. en dat was zonder trekken of wat ook, de instructeur ging gewoon een aantal meter na de sprong achter de hindernis staan.....met gevaar voor eigen leven, hi maar dat viel gelukkig mee. sanne hoefde alleen maar zwaar te gaan zitten. hij is nu nog steeds enthousiast en soms zeeeeeeer enthousiast, maar let veel meer op wat sanne wil en wacht ook af .
maar.....ook erg leuke tips meegepikt en daar tijdens de les mee aan de slag en jeeeeeeetje wat een knappert is het toch, hij deed het gewoon, poeh wat ben ik dan weer trots. oh ja en gister ochtend een hele reis naar brabant gemaakt en sanne haar stage is geregeld!!! beetje in jubelstemming hier dus...

Is het ook niet een stukje winterweer en dat ze daar wat degoutanter van wordt? Wel superleuk dat ze nu eindelijk op jouw naam staat!
Al gebruikt hij dat hoofd ook wel heel vaak om te bedelen of over te komen als een heel groot en machtig iets. Valt best mee eigenlijk. Het is af en toe wel een beetje een watje 
Met een beetje geluk hebben we eind januari een paddock van 10x10 hier zodat we in ieder geval weer kunnen longeren mits het weer dat toelaat.