Jullie gebeden zijn verhoord! Ik heb de auto én een fijne deal gemaakt dat ik de trailer van mijn stalgenoot mag gebruiken als zij hem niet nodig heeft! Dat biedt perspectief
Ik vind hem altijd veel hebben van grumpy cat, die heerlijke mopperkont op FB Gister ging ik hem overdreven knuffelen, nou dan gaan de oren meteen plat Hopelijk zijn er nog foto's waar hij doet alsof hij het leuk vindt
Ik vind helemaal niet dat hij Grumpy kijkt Marrit, Jaimy kijkt ook heel vaak zo maar ik vind het eerder serieus ogen dan Grumpy.........
Marrit13
Geplaatst: 29-09-15 13:17
Deels serieus (hij vindt werken en dingen waar hij over na moet denken wel leuk) en deels grumpy Het is soms net een merrie, hij laat heel duidelijk merken wat hij wel en niet wil Maar dat vind ik fijn (en soms heeft ie gewoon even pech ).
Van de week heb ik hem voor de eerste keer in de box gepoetst, toen hij net kwam vond hij dat écht niet leuk, nu bleef hij lekker dooreten en vond het prima dat ik er was. Voorkeur bij mij geniet wel om hem voor poetsen en opzadelen eruit te halen, de box is zijn rustpunt, maar soms heb je geen keus en hij moet het wel kunnen.