Veulen is geschetst, gechipt (lang scheren, dik onderhaar), en haren getrokken voor DNA. We zullen weer eens foto op Bokt zetten. Hij is nu zo grappig aan het verharen. Maar het is nog steeds een valk.
Wij vinden het contact met vorige eigenaren van Meallan juist erg leuk. Jammer van de afstand, anders zagen we elkaar denk ik vaker. Misschien volgend jaar een "trainingsweekend"
op de Veluwe??En vandaag zadel passen. Ons nieuwe zadel
is er, een thorowgood. Zadel is opgemeten (maar dat wisten we toen nog niet) op een hoogdrachtige
merrie. Ze is nu flink wat bespiering kwijt. Spannend.
en als er mensen komen is dat niet zo handig ivm vervoer. Ik durf dat wel aan vervoeren zonder chip. Als ze hem zelf laten chippen staat hij ook meteen op de nieuwe eigenaar zijn naam, dat is een voordeel.
ik ben in ieder geval heel trots
.
) en Jou-Jou. Met Punzel vooral gewerkt aan tempocontrole, ontspanning, en Jou-Jou is eigenlijk "misbruikt" als alleen maar bewegend paard: Heb hem niet zo zeer gereden, maar hem gebruikt voor een half uur houding en zit les, iets wat echt heel heel heel erg nodig is, en wat nu met mijn toegenomen conditie en spierkracht door sporten, ook echt heel veel beter kán! 

)