Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
En fijn zeg, alleen laden! Heb daar veel op geoefend en is zó prettig dat je niet afhankelijk bent.
Wat een geweldige kop zo! Práchtig!
Prachtige kleur dat donkere ook
. Voeding is hier pas geleden nog besproken. Minder dan 10 paginas terug.
(stoelzit en bekkenklachten).
Op Bosco een Pfiff Gotthardt, die heb ik tot nu toe op al mijn paarden en pony's gebruikt. Makkelijk en fijn zadel!
Zag die foto van de picknicktafel. Daar kunnen jullie toch ook zat overheen? Smalletje op de achtergrond lijkt me veel meer gedoe.
Springen ziet er fijn uit.
Fijn dat je zelf zo lekker gelest hebt. Leste zelf eerder weleens voor het werk. Als het dan lekker gegaan was kon mijn hele dag niet meer stuk! Dus herken het helemaal.
, dan is hij 6)
Ik ben een echte bangerik dus liefste kijk ik maar hem als ie in de wei staat maar dan kan je net zo goed konijn kopen
Dus bewust naar stalling op zoek die aan bos grenst zodat ik dat gewoon regelmatig moet doen
en bewust een trailer gekocht, bewust spring- én crossles zodat ik mijn grenzen blijf verleggen. Bewust naar ONCK en andere uitstapjes. En dat gaat gelukkig allemaal erg goed, mede dankzij de pony. Hoewel het soms best een kereltje kan zijn en ik er nog wel eens half jankend(en misselijk
) op zit (en ik EK weer app dat ik niet durf en zij me erdoorheen praat
), beleef ik er enorm veel plezier aan. Echt
Bar schreef:Gefeliciteerd Gizeppie! Heb je een foto?
Voor onze pony's had ik een Prestige veelzijdigheidszadel met boommaat 33. Lag eigenlijk op allemaal goed.
Maar ik koop nooit een zadel zonder het deskundig oog van een zadelmaker.