Prachtige foto's . Wat zijn ze toch allemaal prachtig. Wij hebben vandaag ook onze shoot gehad. Nog een paar dagen geduld hebben voor het resultaat. Maar er zit allesinds een familieportret met hond en paard en hubby bij
Net even een heel stuk teruggelezen maar ook wat overgeslagen, het was zo veel.
Ik weet zo niet uit mijn hoofd welke dekens wij hebben.
Ik stap altijd op zonder krukje, eerst altijd met beentje maar nu ook niet meer. Komt vooral omdat mijn eigen arabiertje dat eng vind dus dan doe ik het bij de andere ook maar zo.
Net Otto even gereden, hij liep heel erg fijn. Ben zo blij met hem
Larry gaat morgen dus mee naar Luttenberg, na een vakantie en een korte wedstrijdstop van iets meer dan 2 maand ben ik benieuwd hoe hij het aanpakt, ik ga voor een ontspannen rondje. We gaan er een gezellige ochtend van maken! Veel bekenden en leuke pony's!
Misschien gaat Ler er wel helemaal voor staan zodat ie mooi op de foto staat. Ach, hij is zo schattig dat dat haast niet mis kan gaan. En heerlijk weer voor het eerst binnen dus geen punten draaien.
Ik heb Jaimy niet laten keuren, klinisch keuren zegt me niet zoveel en voor röntgenologisch vond ik haar te "goedkoop" . Haar voeten zijn klein maar volgens mijn hoefsmid heel goed en super hard! Mooie foto's zonnetje, jullie zijn een hele leuke combinatie! Succes voor de wedstrijdgangers! Kitobeer Gefeliciteerd! Wij hebben vandaag een buitenritje vanaf stal gedaan heerlijk genoten in het mooie weer!
Punz is inderdaad gefinished! Zie: http://www.zorgmarathon.nl Én vanavond ook nog sportschool.. Ruiterfitness.. ( lees: onder begeleiding van fysiontherapeut spieren martelen )
Dus vandaar nu even voornamelijk lezend hier.. Beetje uitgeteld
En dan morgen samen met EK19/Pars naar les bij Ineke Jansen.. Neem zelf Jou én Punz mee. Zin in! ( maar hoop dat mijn spieren een beetje aardig voor me zijn morgen....).
Ik weer onderweg naar huis. Larry voor het eerst mee gehad. Ik verwachte er al niks van maar het ging echt slecht. Geen rem, geen stuur, daardoor geen afstanden kunnen rijden. In het basisparcours wel foutloos maar op de manier hoe, leek echt nergens op. Barrage werd het alleen maar erger en werd hij helemaal gek dus toen besloot ik hem maar te laten lopen en tikte hij 3 balken.. Het is rot maar we gaan weer stug door.
Klopt Marrit! Hij moet echt regelmatig mee wil je dat hij fijn springt. Nu 2/3 maand niet omdat hij niet helemaal fit was door kamp. Hij is altijd al erg heet maar dat valt dan nog nèt te hendelen, maar nu trok hij er echt doorheen en zat ik erop als een klein meisje die helemaal niks meer kon.