Je kan geen berichten plaatsen in dit forum, wellicht omdat je nog geen 25 nuttige berichten hebt geplaatst in de paardgerelateerde forums. Zie voor meer informatie deze link of het eerste topic in dit forum
maar heb er al meer dan 25 geschreven, echt vaag maar blijkbaar vinden ze me niet "nuttig" genoeg hahaha
Mocht iemand ooit eens een zwart Haflo merrieveulentje te koop weten, laat het me aub weten. Ik heb er al ene maar zou graag nog een tweede bij hebben. Maakt niet uit waar het is, Nederland of Belgie.
Iersas
Geplaatst: 07-06-09 11:54
Ik heb ook een haflo
Ze is nu 3 maanden oud, en heerlijk eigenwijs! Ze word een schimmel, en we verwachten een rood-schimmel! Papa was een schimmel kleurige arabier, en mama een grote luxe haflinger en zeer stekelharig.!
Maar ik heb voor deze combie gekozen omdat de hengst van me vriendin was en ik altijd al mijn merrie wilde laten dekken, maar dan zowiezo een kruising wilde. Ik wilde dan een wat meer sport kant op gaan. Ik was ook veel met de hengst bezig, en vond hem echt geschikt! En blij toe, als ik nu naar mijn kleine donderstraal kijk !!
@Peelie: Ik heb ook een stamboek merrie en heb er een Rocky Mountain horse op gezet. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu al (ook al is het veulen nog niet eens geboren) 10x zoveel krijg geboden dan voor een ras echte haflinger. Het veulen staat overigens niet te koop .
Idd een beetje oud topic Maar hier zijn nog meer haLFlingers [HK] De Halflingers
Iersas
Geplaatst: 12-06-09 10:54
Het maakt mij niet zoveel uit wat ik erop zet, ik hoef er niet aan te verdienen. En ik hou haar zelf, en zoals ik zei ik wilde meer de sport kant op gaan. En nu kan ik haar inschrijven bij het NRPS, en ik ben nual super blij met haar, dus totaal geen spijt!!!!
Ik heb niet veder gekeken naar andere hengsten, ik heb er wel over na gedacht, maar ik wilde graag hem erop hebben. Toen hij goedgekeurd was als dekhengst heb ik dr laten dekken, hij heeft ook meerdere nakomelingen lopen. Ik heb hem vergeleken met mijn merrie, de plus en min punten bij elkaar gelegt en ik vond het een geode hengst.
Ik heb ook een haflo,inmiddels 3 jaar nu. Het is zo een leuke pony geworden. Ik ben van meing dat er ook een hoop mensen zijn die het juist leuk vinden zo een kruising.
wizpeer
Geplaatst: 12-06-09 13:48
hoi, ik ben nieuw hier, weet nog niet hoe t werkt, hihi heb n kruising. moeder haflingerxarabier vader fries, leuk beestje, super karakter! en kan iemand vertellen hoe je foto toevoegd?!
Iersas
Geplaatst: 12-06-09 14:56
Heey shir, leuk dat je hier ook zit hahaha! Herken jeGoya nog:P groetjes, Sacha
shireen
Geplaatst: 12-06-09 23:24
Hai Sas
Ja tuurlijk herken ik dr en ik was laatst langs t land gereden, lekker ding wordt t he!! Wordt t nou een roodschimmel btw?
Ja ze is erg leuk, ik kan ook zonder moeite Iris van het land halen etc !! Als het goed is word ze roodschimmel en er is kans dat ze daarna weer verkleur zoals haar vader. Ze gaat precies zoals haar vader aan het verkleuren was en haar broertje is ook zo bezig!