Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lotje85 schreef:@kir_igor: Lijkt hij het lichte tour werk ook aan te kunnen? Kortom zit er nog meer in? Wat is zijn exacte afstamming? En sorry hoor, ik ben kippig, maar ist nou een ruin of merrie? Ik durf niet te gokken
Carlolover schreef:niemand een idee?
Chocotof schreef:En wederom: L1 springen bestaat niet.
nanda111 schreef:@Rianneke ze was 8 toen we haar kochten en is in 1 1/2 jaar M2en voor dat geld gaat ie dus de deur niet uit
kir_igor schreef:@ kir_igor: ik denk dat hij gezien zijn niveau en dan ook nog zo jong zeker tussen de 5000 en 6000 waard is
Ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet vindendan hebben wij gewoon heeuuuuuul erg supper veel betaald
ambertjuhh schreef:kir_igor schreef:@ kir_igor: ik denk dat hij gezien zijn niveau en dan ook nog zo jong zeker tussen de 5000 en 6000 waard is
Ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet vindendan hebben wij gewoon heeuuuuuul erg supper veel betaald
mijn schatting van jouw paardje ligt tog rond de 15.000 hoeveel het ook is zo ligt de markt tegenwoordig !
mijn schatting is aardig juist zeker ?
Citaat:Nou we hebben der voor véééél meer gekocht... En ik denk dat ze bij ons zeker hoger komt dan de ZZ dus ik dnek dat ze alleen maar duurder word..
kir_igor schreef:Nou we hebben der voor véééél meer gekocht... En ik denk dat ze bij ons zeker hoger komt dan de ZZ dus ik dnek dat ze alleen maar duurder word..