Welk ras is mijn pony/paard deel 3

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

witteRaaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 17:18

Fiffill schreef:
Dit topic is alleen bedoelt voor mensen die het ras van hun paard niet weten (die van jou wist ik dus ook al omdat 't in je profiel staat). Volgens mij is er wel een ander raad-het-ras-topic (of dat was er ooit?)

Dat dacht ik ook ja. Ik weet NIKS van mijn paard zijn afkomst, heb hem hier gepost maar krijg reactie dat het een 'bontje' is. Tja, dat was me ook al opgevallen :). Mocht ik weten wat hij in z'n bloed heeft zou ik hier niet posten, daarvoor dient dit niet vind ik. Gelijk heb je..

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 17:43

oh dit topic slaat nergens op als je een foto plaatst krijg je of een belabberd antwoord of je krijgt gewoon geen antwoord en iedereen zet maar foto's er op.
ik zet mijn pony er niet voorniks bij ik zou graag serieus genomen worden met ook reacties

witteRaaf

Re: [Centraal] Welk ras is mijn pony/paard deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 17:56

Jep, ik reageer ook niet meer, nog net om dit te zeggen :). Ik ken niet heel veel paardenrassen qua uiterlijke kenmerken. Heb reageert op diegene die boven mij staat gepost. Als ik reactie had gekregen had ik graag meegedacht over de volgende foto's. Toen ik het topic ontdekte dacht ik dat er voldoende gereageerd werd op de voorgaande foto's dus heb pagina 19 niet bekeken. Maar duidelijk niet, en gelukkig ook achteraf gezien dat ik geen moeite heb gedaan :). Welke paard/pony had jij hier geplaatst keona? ... Heb net opgezocht, die bonte pony toch? Vind ik wel een moeilijke hoor, de twee foto's zijn ook erg verschillend. Op de eerste lijkt ze een heel fijn hoofdje te hebben, de tweede weer wat minder. De eerste toont haar ook hoog op de benen, terwijl de tweede foto dit weer niet toont vind ik.

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 18:31

ik bekijk de foto's regelmatig, maar als ik geen idee heb watvoor ras er in zit, ga ik ook niet lopen gokken.
ik denk dat we met zulke reacties hier niet echt opschieten. misschien wordt het na de vakantie weer wat beter.
en dat je (nog) geen reactie krijgt, betekend toch niet dat je andere mensen niet kan helpen?
vind het een beete apart zo..

(@amouroke, je reageert zelf niet op andere foto's maar "klaagt" wel dat andere mensen niet reageren.. ik heb die van jou ook even bekeken, maar heb gewoon geen flauw idee wat er in zal zitten.. idd iets met een groffer(?) hoofd, maar wat..)
Laatst bijgewerkt door _Lucy op 22-08-12 18:46, in het totaal 3 keer bewerkt

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 18:36

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 19:13

Alles leuk en aardig, maar je kunt gewoon nooit zeker zijn wat voor ras(sen) je paard is als je het niet weet. Mensen kunnen een gokje wagen, maar niet iedereen heeft er verstand van. Dan zul je misschien krijgen dat er wel mensen zijn die foto's plaatsen, maar minder mensen die reageren. Je kunt niet een reactie gaan "eisen", jij plaatst je foto's, het is leuk als er iemand op reageert maar gaan lopen klagen slaat nergens op - dan krijg ik ook weinig zin om je foto's te gaan bekijken, ik doe dat voor de lol en heb ook niet altijd tijd of zin om te reageren. Soms weten mensen het gewoon niet, tsja jammer dan denk ik. Je kan niet verwachten dat er hier allemaal experts klaar zitten om jou te vertellen welk ras je paard is.

witteRaaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 19:16

_Lucy schreef:
ik bekijk de foto's regelmatig, maar als ik geen idee heb watvoor ras er in zit, ga ik ook niet lopen gokken.
ik denk dat we met zulke reacties hier niet echt opschieten. misschien wordt het na de vakantie weer wat beter.
en dat je (nog) geen reactie krijgt, betekend toch niet dat je andere mensen niet kan helpen?
vind het een beete apart zo..

(@amouroke, je reageert zelf niet op andere foto's maar "klaagt" wel dat andere mensen niet reageren.. ik heb die van jou ook even bekeken, maar heb gewoon geen flauw idee wat er in zal zitten.. idd iets met een groffer(?) hoofd, maar wat..)

Als ik een topic ontdek is dat de eerste paar paginas dat ik bekijk en nadien 'zap' ik door naar de laatste. Ik ging er dus vanuit dat heel het topic lang gepost werd op de foto's die werden gepost (zoals heel goed wordt gedaan de eerste paar paginas). Daarom (zoals ik reeds geschreven heb) ben ik niet terug gegaan toen ik mijn foto heb gepost naar voorgaande pagina, ik dacht laat ik even afwachten of er wordt gereageert. Eén iemand heeft een reactie geplaatst, nadien zijn er 6 nieuwe paardjes gepost, zonder dat er commentaar werd gegeven op de voorgaande paarden (en daarmee bedoel ik niet alleen die van mij).
En ik vind posten dat je het niet weet ook goed, dan weet je tenminste dat iemand naar je foto heeft gekeken, dat hij niet gewoon wordt gescrold. Andere helpen doe ik heel graag, maar als ik enkel zie dat er foto's worden gepost vind ik dat ik daar ook geen moeite moet in steken als andere dat ook niet doen (en nogmaals, ik doel niet enkel op mijn eigen foto). Ik wil geen ruzie zoeken ofzo, ik zou het enkel leuk vinden mocht er zoals reeds aangegeven, een regel zou komen dat je op drie foto's "moet" commentaar geven eer je zelf een foto mag posten. Wordt die ingevoerd, denk ik graag mee...

witteRaaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 19:18

Fiffill schreef:
Alles leuk en aardig, maar je kunt gewoon nooit zeker zijn wat voor ras(sen) je paard is als je het niet weet. Mensen kunnen een gokje wagen, maar niet iedereen heeft er verstand van. Dan zul je misschien krijgen dat er wel mensen zijn die foto's plaatsen, maar minder mensen die reageren. Je kunt niet een reactie gaan "eisen", jij plaatst je foto's, het is leuk als er iemand op reageert maar gaan lopen klagen slaat nergens op - dan krijg ik ook weinig zin om je foto's te gaan bekijken, ik doe dat voor de lol en heb ook niet altijd tijd of zin om te reageren. Soms weten mensen het gewoon niet, tsja jammer dan denk ik. Je kan niet verwachten dat er hier allemaal experts klaar zitten om jou te vertellen welk ras je paard is.

Ik eis hier ook nergens een reactie? Ik lees dat iemand hetzelfde idee heeft als ik over het openen van een fototopic, daarom denk ik dat ik niet de enige ben met dat gevoel?

witteRaaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 19:23

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 19:24

Er staat ook nergens dat het aan jou persoonlijk gericht is en daarbij staan het ook niet voor niets tussen aanhalingstekens ;)
Edit; keona hierboven zegt bijv dat ze serieus genomen wil worden, volgens mij werkt het dus een beetje de andere kant op. Jij plaats hier, als je een reactie krijgt is dat leuk maar niemand is daartoe verplicht. Als men niet reageert zullen ze het gewoon niet weten, daarvoor is dit topic immers. Zoals ik al zei je kunt niet verwachten dat er hier experts klaarzitten.
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 22-08-12 19:25, in het totaal 1 keer bewerkt

witteRaaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 19:25

(Sorry, ik loop wat overgevoelig de laatste dagen :o )

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 19:26

Haha daar hebben we allemaal wel eens last van :P
Maar, ik snap het wel hoor, het is leuk als je een reactie krijgt maar mensen gaan je heus niet overslaan omdat ze je paard niet leuk vinden oid :+ er zijn al niet zo gek veel mensen die hier reageren, het is ook best lastig.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 19:38

ik wil ook niemand voor het hoofd stoten maar ik had gewoon denk ik iets meer verwacht van dit topic.misschien mijn fout geweest ;)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 19:56

Vroeger (vorige delen) was het hier volgens mij ook wat actiever.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 19:58

Fiffill schreef:
Dit topic is alleen bedoelt voor mensen die het ras van hun paard niet weten (die van jou wist ik dus ook al omdat 't in je profiel staat). Volgens mij is er wel een ander raad-het-ras-topic (of dat was er ooit?)

Heb je dat tegen mij?
Ik weet niet wat Bo is. Mij is verteld welshxnew forest maar of dat waar is ..
Zelf zie ik er totaal geen welsh in namelijk.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 20:00

we beginnen op nieuw
wie wilt als eerste een foto plaatsen

witteRaaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 20:11

Doe jij maar!

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 20:25

haha nouja het is gewoon voor de leuk bedoelt. natuurlijk kun je van een foto nooit zeggen zeker zeggen watvoor paard het is, maar het is natuurlijk leuk ideeën van andere te horen.

misschien is dit gewoon even een "down" periode in het topic :P kan ook gebeuren :)

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 20:32

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 20:34

pff moeilijke :=
ik denk dat er wel iets nrps (arabier achtigs) in zit, want ze heeft wel een wat getekender hoofdje, maar verder heb ik eigenlijk geen idee..

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 20:38

_Lucy schreef:
ik denk dat er wel iets nrps (arabier achtigs) in zit, want ze heeft wel een wat getekender hoofdje, maar verder heb ik eigenlijk geen idee..

bedankt lucy.

misschien helpt het als ik ook iets van het karater zeg.het is een hele coole en rustige pony.ze maakt zich nergens druk om en heel makkelijk in omgang.heel anders als mijn andere ponytjes

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 20:39

Laatst bijgewerkt door _Lucy op 22-08-12 20:53, in het totaal 1 keer bewerkt

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 20:39

keona schreef:
_Lucy schreef:

bedankt lucy.

misschien helpt het als ik ook iets van het karater zeg.het is een hele coole en rustige pony.ze maakt zich nergens druk om en heel makkelijk in omgang.heel anders als mijn andere ponytjes

hmm dat zou ik juist anders verwachten als ik haar uiterlijk zie, had eerder iets wat fellers verwacht.. maarja dat zegt natuurlijk niet zo veel :P

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 20:42

_Lucy schreef:
zal ik er dan ook nog eentje plaatsen? ik heb haar al eerder geplaatst, maar toch :P

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
http://1.media.hyves-static.net/1422475 ... 75344.jpeg
http://7.media.hyves-static.net/1494818 ... 18558.jpeg

Ze is vrij stevig, maar nu de vetjes er af gaan wordt ze ook een stuk gespierder.

ik heb pas een nrps ruintje verkocht was ook geen hele smalle en lijkt wel wat op de bouw van die van jou.maar ja nrps is ook weer meerdere kruisingen wl met arabische bloed minimaal 12,5%
dus ik zeg nrps bij de jouwe

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 20:43

Tyrcanol schreef:
Fiffill schreef:

Heb je dat tegen mij?
Ik weet niet wat Bo is. Mij is verteld welshxnew forest maar of dat waar is ..
Zelf zie ik er totaal geen welsh in namelijk.

Ja dat was tegen jou, ik dacht dat je 't ras wel wist omdat het dus in je profiel stond. :P Ik zie er zelf ook niet echt heel erg Welsh in, maar wel NF. Het oudere type NF is trouwens best klein (en Welsh heb je natuurlijk ook verschillende types van).

keona het blijft een heel stoer pony'tje. Ik gok iig Welsh als ik het hoofdje zo zie, of misschien alleen Arabisch bloed maar Welsh is qua maat wat aannemelijker. Maar dat bont moet ergens anders vandaan komen dan. Dan is de vraag natuurlijk waar vandaan, maar dat is lastig te zeggen... het zou goed kunnen dat de ouders ook al kruisingen waren natuurlijk.

amourke je paard is vrij grof, ik zou denken iets met tuigbloed erdoor kan gekruist zijn met wat kleiners. Maar zeker op die oudere bewegingsfoto zie ik daar wel wat van in.

_Lucy volgens mij had ik die van jou al een keer gedaan.