Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Juul is lijkt wel wat steviger ja maar is ook gewoon wat dikker en volgens mij maar 2,5 maand ouder?
ooit wil ik ook een veulentje fokken met Wolf lijkt mij super om eens mee te maken
Tis een klein dondersteentje, maar ik ben zo blij met hem. Er gaat veel tijd inzitten om de aandacht goed te verdelen, want ik wil niet dat Pumbaa zich 'over' voelt ofzo, maar dit zullen jullie allemaal wel herkennen aangezien jullie ook meerder paarden hebben. Bij deze even een indruk van mijn 2 mannen samen, ik voel me zo rijk met deze schatten
. Vooralsnog gaat het heel goed tussen hun op een paar boze blikken na, maar dat is heel logisch.
.

.pinkelotje16 schreef:ghashira: ik zou er nooit op hem durven rijden omdat ik mij te zwaar en te lang vind voor hem, hij lag dus ik dacht probeer eens maar toen hij op wou staan ben ik er van gegaan.
mijn broertje er op was meer een uit probeersel dus nu echt wacht tot ik zeker weet dat hij 3 is.
en als hij 3 is wil ik hem in laten rijden door een vriendin die doet dat ook prof.

Van schreef:staat hem goed! zij is ook niet zo groot of wel?
het zadel mag nog wel iets naar achteren
hier is er gister niks van gekomen, geen zin om nat te regenen